اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال باشگاه‌های آسیا| اکبری: امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند/ الان وقت رفتن داورزنی نیست

سرمربی تیم پیکان گفت: امیدوارم جام قهرمانی رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا در ایران بماند چون تیم‌های قدرتمند دیگری چون ژاپن هم در این دوره حضور دارند.

والیبال باشگاه‌های آسیا| اکبری: امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند/ الان وقت رفتن داورزنی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیمان اکبری در نشست خبری پس از بازی تیمش با اربیل عراق ضمن خسته نباشید به محمد حسین نجاتی اظهار کرد: نجاتی همین الان کاپیتان ما است و وظیفه باشگاه پیکان بود که از ایشان به عنوان یک پیشکسوت که سال‌ها در باشگاه پیکان زحمت کشیده، قدردانی کند. مسلما ارزش معنوی این تقدیر برای ما و ایشان مهم است و این کوچک ترین کاری بود که باشگاه پیکان می توانست انجام دهد و به این شکل از زحمات این مربی ارزشمند قدردانی کند.

وی با تاکید بر اهمیت بازی با اربیل توضیح داد: این بازی حذفی و برایمان مهم بود که از این مرحله عبور و برای بازی‌های فینال آماده شویم. باز هم به تیم اربیل و آقای نجاتی خسته نباشید میگویم.

اکبری در پاسخ به این پرسش که چرا بار قهرمانی روی دوش پیکان است، گفت: امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند چون تیم‌های دیگری چون ژاپن حضور دارند که تیم‌های خوبی هستند. فراموش نکنید که پیکان در لیگ برتر عنوان دوم را به دست آورد و به عنوان تیم میزبان در این مسابقات حاضر هستیم.

وی ادامه داد: شاید فشار روی تیم پیکان به خاطر حضور بازیکنان صاحب نام باشد با اینکه شهداب هم شرایط خوبی به لحاظ بازیکن دارد و سیمون عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ ایتالیا را گرفته است.

اکبری با بیان این‌که نمی‌خواهد فشار قهرمانی روی بازیکنانش باشد، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم داشت که بازی‌های خوبی داشته باشیم و برای قهرمانی بجنگیم.

وی در پاسخ به این پرسش که بازی روز بعد تیم پیکان با تاراز را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: هر مرحله شرایط خاص خود را دارد، نماینده قزاقستان در بسیاری از دوره‌های گذشته جز 4 تیم برتر باشگاه‌های آسیا بوده و با حضور بازیکنان قد بلند از دفاع روی تور خوبی برخوردار است. ان شاالله فردا با شرایط بهتر، قدرت و تمرکز بیشتر بازی خواهیم کرد.

اکبری در پاسخ به این پرسش که خبرهایی مبنی بر بازنشستگی داورزنی و برکناری‌اش از ریاست فدراسیون والیبال شنیده می‌شود نظر شما چیست؟ گفت: در جایگاهی نیستم که بتوانم در این مورد نظر خاصی دهم، اما در 15 سال گذشته داورزنی در زمینه مدیریت فدراسیون والیبال عملکرد بسیار خوبی داشته و با تمام قدرت کار کرده است.

وی افزود: تیم والیبال ما در سال‌های گذشته جایگاه خوبی داشته است. داورزنی سال‌ها برای ورزش کشور زحمت کشیده است؛ البته من درباره چگونگی اساسنامه ها و... اطلاعاتی ندارم در هر حال ممنون از زحمات او هستیم. اگر بماند که فوق العاده است و اگر نماند که ممنون زحماتشان هستیم ولی الان وقتش نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول