اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کشف احتکار کالاهای اساسی به ارزش 4.2 میلیارد ریال درتبریز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی از شناسایی و کشف انبار احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ارزش 4 میلیارد و 320ریال در شهرستان تبریز خبر داد.

کشف احتکار کالاهای اساسی  به ارزش 4.2 میلیارد ریال درتبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قاسم دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش قیمت کالاهای اساسی، موضوع برخورد با احتکار این کالاها به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی دو باب انبار احتکار کالاهای اساسی در سطح شهرستان تبریز شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و با نماینده اداره صمت شهرستان در بازرسی از این انبارها ۵ تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج و ۲ تن و ۱۲۰ کیلوگرم آرد خبازی احتکار شده را کشف کردند.

دهقانی با اشاره به اینکه ارزش این کالاهای کشف شده توسط کارشناسان بیش از ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا دو متهم دستگیر و  برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول