اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اینترمیلان با کیف پر پول آمد؛ ستاره یوونتوس در اردوی دشمن؟+عکس

گازتا در گزارش امروز خود از احتمال فراوان انتقال دیبالا از یوونتوس به اینترمیلان خبر داد.

اینترمیلان با کیف پر پول آمد؛ ستاره یوونتوس در اردوی دشمن؟+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، دوشنبه شب در آخرین بازی یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود، پائولو دیبالا با چشمانی اشک‌بار به 7 سال حضور خود در این تیم پایان داد و اعلام کرد که سال آینده راهی تیمی دیگر خواهد شد.

او که در این سال‌ها شماره 10 دل‌پیرو را بر تن داشت، عملکرد پر فراز و نشیبی را طی کرد ولی در بسیاری از مواقع نیز دست تیمش را گرفت و باعث پیروزی و قهرمانی آنها شد.

با این حال دیبالا مسیری غیر از تورین را برای خود انتخاب کرد و به نظر می‌رسد در سری‌آ باقی می‌ماند و پیشنهاد جذابی از خارج از ایتالیا ندارد.

طبق گزارش گازتای ایتالیا، اینترمیلان با کیفی پر از پول به سراغ مرد آرژانتینی آمده و می‌خواهد زوج خط تهاجمی خود را کاملا آرژانتینی ببندد.

نراتزوری که در فصل گذشته قهرمان ایتالیا شد و امسال نیز شانس این را دارد تا با لغزش میلان مقابل ساسولو به قهرمانی متوالی دست یابد، پیشنهادی جذاب به دیبالا ارائه کرد.

گازتا نوشت که اینترمیلان به زودی بر سر میز مذاکره با نمایندگان دیبالا خواهد نشست. آنها قصد دارند قرارداد 4 ساله با دستمزدی سالیانه 6 میلیون یورو به اضافه پاداش‌های مختلف را به او ارائه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول