اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت سیزدهم برای تحول در نظام بانکی ربوی برنامه ارائه دهد

نماینده چابهار در مجلس با بیان اینکه ربا یعنی محاربه با خداوند گفت:‌نظام بانکی ما فساد اندر فساد است و انتظار داریم در دولت سیزدهم برنامه جامعی برای تحول در نظام بانکی ارائه شود.

دولت سیزدهم برای تحول در نظام بانکی ربوی برنامه ارائه دهد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: اصلاح ساختار اقتصادی کشور یک ضرورت تاریخی است ولی مگر قرار نبود سبد غذایی خانوارها از طریق کالا برگ و متناسب با نرخ شهریور 1400 تأمین شود؟

وی خطاب به نمایندگان افزود:‌نکند صندلی سبز باعث شود یادمان برود که هر چه داریم از مردمی است که سفره‌هایشان هر روز کوچک‌تر می‌‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور تصریح کرد:‌ ربا یعنی محاربه با ذات خداوند، نظام بانکی ما امروز فساد اندر فساد است و انتظار داریم در دولت شما برنامه جامعی برای تحول در نظام بانکی ارائه شود.

سعیدی همچنین به مشکلات استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت:‌ مقام معظم رهبری بارها بر توسعه سواحل مکران تأکید کرده‌اند و این توسعه نیز باید منجر به رشد شاخص‌های انسانی در این منطقه شود.

وی افزود: امیدواریم رئیس‌جمهور برای توسعه همه‌جانبه و نه یکسویه این سواحل اقدام کند و بنا به فرموده رهبر انقلاب در این توسعه مردمان هر منطقه در اولویت هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول