اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اصلاح ساختار نظام اقتصادی و توسعه روابط با همسایگان ضروری است

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: اصلاح ساختار نظام اقتصادی و توسعه روابط اقتصادی با همسایگان دو اقدام ضروری است که در این رابطه دولت محترم باید مدنظر داشته باشد.

اصلاح ساختار نظام اقتصادی و توسعه روابط با همسایگان ضروری است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان‌دستور، با تشکر از اقدام دولت و رئیس‌جمهور برای آغاز اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها به بیان چند نکته در این خصوص پرداخت و اظهار داشت:‌ در این طرح باید دقت شود که جبران افزایش قیمت‌ها به خوبی صورت گیرد تا اقشار ضعیف آسیب نبینند.

وی ادامه داد: در خلال اجرای این طرح باید توجه شود که ریشه گرانی و کوچک‌ شدن سفره مردم در سال‌های گذشته تورم بوده و ریشه تورم نیز در سوء مدیریت و کسری بودجه دولت است لذا اصلاح نظام اقتصادی و بانکی باید در اولویت برنامه‌های دولت باشد.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: کسانی که باید یارانه به آنها پرداخت شود به خوبی شناسایی شوند و به صورت عادلانه این مبالغ به حساب آنها واریز شود.

پژمان‌فر تصریح کرد:‌ توجه کنیم که این مبالغ پرداختی، کمک معیشتی نیست بلکه یارانه پنهانی است که تا کنون فقط عده‌ای از آن استفاده می‌کردند و حالا باید عادلانه توزیع شود.

وی اظهار داشت: دولت محترم توجه داشته باشد که تنها دو گروه باید از دریافت یارانه استثناء شوند، نخست کسانی که خودشان داوطلبانه اعلام می‌کنند که نیاز به دریافت یارانه ندارند و دوم ایرانیانی که به طور دائم در خارج از کشور زندگی می‌کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس در ادامه با بیان اینکه ملت شریف ایران نجیبانه و با عزت پشتیبان راه شهدا بوده‌اند و هستند، عنوان کرد:‌ دغدغه امروز مسؤولان باید این باشد که در مسیر اعتلای کشور گام بردارند وا مروز پیشرفت کشور در گرو عملکرد مناسب ما کارگزاران نظام و توسعه زیرساخت‌های قدرت و نیز توسعه روابط بین‌المللی قرار دارد.

وی گفت: دولت محترم در حال تلاش شبانه‌روزی در این حوزه است و این تلاش شبانه‌روزی  مستلزم درک نیازهای واقعی مردم است.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس  تصریح کرد:‌ اصلاح ساختار نظام اقتصادی و توسعه روابط اقتصادی با همسایگان دو اقدام ضروری است که در این رابطه دولت محترم باید مدنظر داشته باشد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول