اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سرمربی خارجی آبهای آرام: تعویق بازی‌های آسیایی برنامه ما را تغییر داد/ زمان بیشتری برای تمرین داریم

سرمربی تیم ملی آبهای آرام کشورمان گفت: تعویق بازی‌های آسیایی برنامه ما را تغییر داد اما فرصت بیشتری برای تمرین خواهیم داشت.

سرمربی خارجی آبهای آرام: تعویق بازی‌های آسیایی برنامه ما را تغییر داد/ زمان بیشتری برای تمرین داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پدرو سنا در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو  اظهار داشت: متاسفانه بازی‌های آسیایی یک‌سال عقب افتاد و برنامه ما تغییر کرد، حالا روی تمرینات قدرتی بچه ها و آمادگی جسمانی آنها کار می کنیم تا قدرتمند در بازی‌های آسیایی حاضر شوند. برنامه ریزی داشتیم در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم اما برنامه های ما تغییر کرد و فعلا روی تکنیک کار می کنیم.

سرمربی خارجی تیم ملی آبهای آرام کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تعویق بازی‌های آسیایی برای آبهای آرام بهتر است، گفت: ما الان زمان بیشتری را داریم تا تمرین کنیم. تعویق بازی‌ها برای ما بهتر است و بازیکنان می‌توانند بیشتر تمرین کنند. ما قدم به قدم تمرینات را انجام می‌دهیم و این نیاز است که بر اساس برنامه هایی که خودمان برای تیم ملی داریم، پیش برویم. بازیکنان خوبی داریم اما لازم است بیشتر با آنها کار کنیم و الان هم این وقت را در اختیار داریم.

وی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص امکانات قایقرانی ایران، یادآور شد: فدراسیون در بحث امکانات از ما حمایت کرد و این امکان را ایجاد کرد که خوب تمرین کنیم. فدراسیون تلاش کرد که همه امکانات موجود را در اختیار داشته باشیم.

پدرو با اشاره به مسابقات پیش‌روی آبهای آرام،  تصریح کرد: مسابقات جهانی کانادا  و مجارستان را پیش رو داریم. دنبال این هستیم که در این مسابقات شرکت کنیم حضور در این مسابقات برای ما اهمیت دارد چرا که سطح قایقرانان را بالا می‌برد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول