اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بکارگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات ورزشی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با تأکید بر ارتباط و تعامل مسؤولان هیأت‌های ورزشی با نمایندگان مجلس گفت: با رایزنی‌ و پیگیری‌های راهبردی می‌توان حمایت‌هایی را در حوزه ورزشی از طریق نماینده‌های مجلس درخواست و جذب اعتبار کرد.

بکارگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات  ورزشی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «مجتبی فیاض‌زاده» رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند امروز در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: بدلیل نبود تجهیزات تخصصی در هیأت‌های ورزشی در بخش قهرمانی از دیگر استان‌های کشور عقب‌تر هستیم.

وی افزود: هیأت ورزش‌های رزمی بیرجند در رشته‌های متعددی فعالیت دارد که هر یک متناسب با نوع عملکردی‌اش تجهیزات حرفه‌ای خاص خود را می‌طلبد.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی بیرجند تصریح کرد: در حوزه‌های آموزشی، توسعه‌ای و‌ جذب ورزشکار برنامه‌ریزی‌های مدونی تدوین شده که بخش مهمی از عقب‌افتادگی‌ها بدلیل کمبود تجهیزات تخصصی این رشته ورزشی می‌باشد.

فیاض‌زاده یادآور شد: سالن‌های ورزشی در صورتی می‌توانند بعنوان پایگاههای استعدادیابی و قهرمان‌پروری، ماندگار و تأثیرگذار باشند که مجهز به تجهیزات تخصصی به روز و در راستای برنامه‌های آموزشی حرفه‌ای و قهرمانی گام‌ بردارند.

وی خواهان حمایت و نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان به هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی با پوشش رشته‌های متنوع شد و گفت: قهرمان‌پروری و‌ توسعه ورزش در میان مردم با دست خالی امکان پذیر نیست.

آشنایی با مشکلات هیأت‌ها و کمبود تجهیزاتی اماکن ورزشی

محمدحسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و‌جوانان خراسان جنوبی نیز در این دیدار عنوان کرد: گرچه در حال حاضر اعتبارات و بودجه‌ای در خصوص تجهیز سالن‌های ورزشی وجود ندارد ولی با مشکلات هیأت‌ها و کمبود تجهیزاتی اماکن ورزشی آشنا هستیم.

وی تصریح کرد: هیأت‌های ورزشی  شهرستانی بهتر است از طریق ادارات ورزش و جوانان شهرستان تابعه نیازهای‌ مورد نظرشان را پیگیری کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی اضافه کرد: ادارات ورزش و جوانان شهرستانها با توجه به نیازسنجی و‌ اولویت‌بندی چشم‌انداز پیش‌رو تصمیم‌گیری می‌کنند و با طرح در کمیته برنامه ریزی استان، اداره کل درخواست‌ها را بررسی و در صورت امکان مساعدت لازم صورت می‌گیرد.

خسروی با تأکید بر ارتباط و تعامل مسؤولان هیأتهای ورزشی با نمایندگان مجلس شورای در راستای جذب اعتبارات فرهنگی و اجتماعی و سوق دادن آن به حوزه ورزش خاطر نشان کرد: با رایزنی‌ و پیگیری راهبردی می‌توان بودجه‌ها و‌ حمایت‌های را در این حوزه از طریق نماینده‌های مجلس درخواست و جذب اعتبار کرد.

وی از رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند خواست، برنامه‌ها و  نیازمندی‌های  خود را با اداره شهرستان بیرجند مطرح و هر وعده و مکاتبه‌ای که مسؤولان دادند و به اداره کل ارسال شد نسبت با ارائه راهکار مناسب پیگیری و در صورت امکان مساعدت خواهد شد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول