اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بازدید معاون اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی از خبرگزاری فارس / نقش بنیادی رسانه‌ها برای آگاه‌سازی مردم در طرح اصلاح اقتصادی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز از خبرگزاری فارس در استان بازدید و از نزدیک در جریان روندکاری این خبرگزاری قرار گرفت.

بازدید معاون اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی از خبرگزاری فارس / نقش بنیادی رسانه‌ها برای آگاه‌سازی مردم در طرح اصلاح اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «جواد اشرفی»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز با حضور در خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی از نزدیک با روند فعالیت‌های این خبرگزاری آشنا شد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی با اعلام رضایت از عملکرد خبرگزاری فارس در انعکاس منصفانه اخبار استان اظهار داشت: خبرگزاری فارس به عنوان یکی از رسانه های تاثیرگذار در سطح کشور می‌باشد که نقش آن در عرصه‌های گوناگون محوری است و پیگیری دغدغه های مردم همواره در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

اشرفی با اشاره به اینکه خبرنگاران خبرگزاری فارس با حفظ تمام موازین به‌خوبی مطالبه‌گری می‌کنند که باعث تحرک در استان می‌شود، تاکید کرد: نقد سالم و دفاع خوب از اقدامات انجام شده توسط خبرنگاران مجموعه خبرگزاری فارس قابل احترام است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از طرح اصلاح اقتصادی، گفت: روند آگاهی بخشی و اقناع سازی افکار عمومی باید همچنان استمرار داشته باشد.

اشرفی بیان داشت: اقناع منطقی افکار عمومی وظیفه همه ما به ویژه رسانه‌هاست لذا با توجه به اینکه اجرای این طرح برای نظام بسیار حیاتی و مهم است، اقناع‌سازی و روشنگری در این زمینه، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: دولت سیزدهم، با ساماندهی ارز ترجیحی، به دنبال کمک به معیشت و اقتصاد مردم است و در این میان رسانه ها با اقناع افکار عمومی، در اجرای موفق این طرح نقش موثری دارند.

لزوم هم‌افزایی رسانه‌ها برای پیگیری مطالبات ملی خراسان‌جنوبی

محمدرضا براتی، مسئول خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه روزانه به طور متوسط ۱۵ تا ۲۰ خبر از اخبار سطح استان ارسال می‌شود، گفت: ما در این خبرگزاری در عین اینکه تلاش می‌کنیم کار تخصصی و حرفه‌ای ارائه دهیم باور و ایمان‌مان این است که در مسیر انقلاب حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه کیفی سازی اخبار در دستور کار این خبرگزاری قرار گرفته است، بیان کرد: رسالت رسانه‌ها بسیار خطیر و سنگین است و باید تلاش کنیم با بصریت‌افزایی و آگاه‌سازی عمومی از نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان این دسیسه‌ها را خنثی کنیم که تلاش خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی در این راستا بوده و چنین فعالیت‌هایی تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رسانه‌های مکتوب نیز از اخبار و گزارشات این خبرگزاری استفاده می‌کنند، ادامه داد: خراسان جنوبی از لحاظ وجود رسانه‌های فعال در جایگاه خوبی قرار دارد اما میبایست انسجام و هم‌افزایی در بین رسانه‌ها برای پیگیری مطالبات ملی در دستور کار قرار گیرد. 

مشروح گفت‌وگو خبرنگار فارس با جواد اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی به زودی منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول