اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

نخست وزیر مجارستان: تحریم‌های اروپا علیه روسیه فقط روی کاغذ است

نخست وزیر مجارستان گفت: تحریم‌های اروپا علیه روسیه فقط روی کاغد موثر است و این کشور تا زمانی آنها را اجرا می کند که به امنیت خودش آسیب نرسد.

نخست وزیر مجارستان: تحریم‌های اروپا علیه روسیه فقط روی کاغذ است

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از تاس، ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان، طی سخنانی در جمع نمایندگان پارلمان این کشور گفت: تحریم‌های اتحادیه اروپا فقط روی کاغذ مؤثر به نظر می‌رسد و بعید است تحریم‌ها روسیه را‌‌‌‌‌‌‌‌ مجبور کند تا سیاست خود در قبال اوکراین را‌‌‌‌‌‌‌‌ تغییر دهد.

وی گفت: اروپا ظرفیتی برای کنار آمدن با یک تنش در یک کشور نزدیک را‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارد، اما سران اروپایی فکر می‌کنند که با تحریم‌ها می‌توانند روسیه را‌‌‌‌‌‌‌‌ به زانو دربیاورند. به هر حال این مسأله فقط روی کاغذ امکان‌پذیر است.

اوربان ادامه داد:‌ با وجود بدبینی نسبت به تحریم‌های اتحادیه اروپا نسبت به روسیه، مجارستان تا زمانی که اجرای این تحریم‌ها امنیتش را‌‌‌‌‌‌‌‌ از جمله در حوزه انرژی به خطر نیندازد، جلوی آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ نخواهد گرفت.

اوربان در حالی در جمع نمایندگان پارلمان مجارستان مطرح کرد که نمایندگان این کشور برای یک دوره 4 ساله دیگر به عنوان نخست وزیر انتخاب کردند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول