اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ملوان صفر شمس آذر قزوین صفر/قوهای سپید چهار امتیاز تا لیگ برتر

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و ملوان بندرانزلی از هفته سی‌ام لیگ دسته یک فوتبال ایران با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

ملوان صفر شمس آذر قزوین صفر/قوهای سپید چهار امتیاز تا لیگ برتر

به گزارش خبرگزای فارس از رشت، دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و ملوان بندرانزلی از هفته سی‌ام لیگ دسته یک فوتبال ایران در استادیوم سردار آزاداگان قزوین علی رغم موقعیت‌های پر شمار ملوان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. 

این دیدار و باقی دیدار‌های فوتبال ایران توسط سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به دلیل همه گیری بیماری کرونا و احتمال شدت گرفتن این بیماری منحوس بدون تماشاگر اعلام شد. 

تیم شمس آذر به مربیگری سعید دقیقی در هفت بازی که در این ورزشگاه میزبان بوده به پیروزی رسیده و امروز نیز به کسب سه امتیاز امید زیادی داشت. 

 

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در این دیدار، رضا حیدری، سعید کریمی، وحید فارغ، محمدپور محمد، سبحان پسندیده، آرمین انبساطی، مهران احمدی، صادق بارانی، مهدی مومنی، سجاد بازیگر و حمید کاظمی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

 

سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین هم در این دیدار، سید رسول حسینی، علی گودرزی، کنعان طاهر نژاد، ارسلان آزادی، وحید نعمتی، کیانوش میرزایی، میثم شاه مکوند زاده، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی، سجاد موسوی و میلاد پاک‌پرور را در ترکیب شمس آذر قرار داده بود. 

نیمه اول این دیدار با حملات پرتعداد بازیکنان ملوان روی دروازه میهمان همراه بود که ملوان نتوانست دروازه حریف میانه جدولی خودش را باز کند. 

در این بازی که در استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار ازادگان درحال برگزاری است دو تیم در نیمه اول بازی بدون گل رضایت دادند و به رختکن رفتند. 

در دقیقه ۶۳ دیدار در حالی که شمس آذر قزوین روی دروازه ملوان حمله کرده بود روی ضد حمله برق آسا توسط بازیکنان ملوان حمید کاظمی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار دادند که توسط میثم شاه مکوند زاده پشت محوطه جریمه متوقف شد تا علاوه بر اخراج توسط داور مسابقه یک ضربه ایستگاهی به شاگردان مازیار زارع تقدیم کند. 

 

روی همین ضربه ایستگاهی صادق بارانی یه ضربه ایستگاهی بسیار دیدنی را روانه دروازه شمس آذر قزوین کرد که توسط حسینی دروازه بان شمس آذر مهار شد و مانع از فرو ریختن دروازه شمس آذر شد. 

در دقیقه ۶۶ هم یک ارسال بسیار خوب توسط بازیکنان ملوان روی دروازه شمس آذر ارسال شد که اگر بازیکنان ملوان کم دقتی نمیکردند می‌توانستند دروازه حریف‌شان را بازکنند. 

در ادامه باز هم مدافعین شمس آذر بازیکنان ملوان را نقش بر زمین کردند و یک ضربه ایستگاهی توسط سجاد بازگیر به سبک کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی منچستر یوناینتد روی دروازه شمس آذر نواخته شد که با فاصله بسیار کم از کنار تیر افقی دروازه شمس آذر روانه اوت شد. 

در دقیقه ۷۲ یک توپ برگشتی پشت محوطه جریمه به بازیکنان شمس آذر رسید و ضربه خطرناک کیانوش میرزایی دروازه ملوان بندرانزلی را با فاصله بسیار کمی تهدید کرد و کادر فنی هر دو تیم را از روی نیمکت‌ها برخواستند. 

یک موقعیت بسیار مناسب در دقیقه ۷۵ به پرهام صیاد بازیکن شماره ۵۶ ملوان رسید که با بی‌دقتی این فرصت را از دست داد که مازیار زارع سرمربی ملوان با خوش رویی از او خواست که با آرامش و تمرکز بیشتری از موقعیت‌ها استفاده کند. 

 

در هفتادو هشتمین دقیقه از بازی یه سانتر بسیار عالی برای مهاجمین ملوان در محوطه جریمه ارسال شد که توسط پرهام صیاد روانه دروازه شمس آذر شد و راه به جایی نبرد. 

ملوان در دقیقه ۸۱ صاحب یه موقعیت بسیار عالی شد که این ضربه هم توسط شاگردان مازیار زارع راه به جایی نبرد و با واکنش عالی گلر شمس آذر سید رسول حسینی دفع شد. 

یکی از اعضای کادر فنی ملوان بندرانزلی دقیقه ۸۴ توسط داور مسابقه جریمه شد. 

حملات پر تعاد ملوان به دقیقه ۸۵ رسید و باز هم یک توپ سرگردان توسط بازیکنان ملوان از دست رفت و نتوانستند موقعیت را به گل تبدیل کنند. 

دقایق پایانی ملوان فقط به ارسال از کنارهای زمین به محوطه جریمه دل بسته بود که هیچ کدام از این ارسال‌های خطرناک به گل تبدیل نشدند. 

دقیقه ۸۸ این دیدار که سعید کریمی در میانه میدان رضا حیدری دروازه بان ملوان را کمی بیرون از دروازه‌اش دید از همان وسط میدان شوت سنگینی را روانه دروازه قو‌های سپید کرد که اگر دقت بیشتری داشت شاگردان مازیار زارع دروازه‌شان را باز شده می‌دیدند. 

داور این دیدار چهار دقیقه وقت‌های تلف شده اعلام کرد که شمس آذر قزوین سعی کرد با تعویض کامبیز دهقانی به جای وحید نعمتی مقداری از این وقت‌های تلف شده را به نفع خودش هدر دهد. 

ملوان با احتساب این دیدار ۶۲ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به مس کرمان در رده دوم جدول جای گرفت و اگر از ۴ بازی خود ۴ امتیاز کسب کند به لیگ برتر صعود خواهد کرد. 

 

حاشیه‌های این دیدار
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان برای این دیدار به قزوین رفته بود تا دیدار ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین را از نزدیک مشاهده کند. 

نکته قابل توجه این دیدار پشت در ماندن تعداد بسیار زیادی از هواداران ملوان بندرانزلی بود که خودشان را به استادیوم سردار آزادگان قزوین رسانده بودند که با توجه به دستور سازمان لیگ نتوانستند این دیدار را از نزدیک مشاهده کنند و تیم خود را از بیرون استادیوم تشویق کردند اما نزدیک به هزار نفر از هواداران شمس آذر قزوین برای تماشای این دیدار به استادیوم آمده بودند. 

 

تعداد بسیار زیادی از هوادان ملوان بندرانزلی هم که قرار بود با اتوبوس عازم قزوین شوند به دلیل اعلام سازمان لیگ سفرشان را به قزوین کنسل کردند. 

تعدادی از اصحاب رسانه استان گیلان نیز در این دیدار به همراه باشگاه ملوان یا با خودروهای شخصی خودشان را به قزوین رسانده بودند تا پوشش رسانه‌ای مناسبی برای این دیدار داشته باشند. 

 

 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول