اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

یوسفی: هنوز مسئولین شهرم از من تقدیر نکردند/ تالاخادزه را در دو ضرب اذیت خواهم کرد

قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری جوانان جهان گفت: برای آینده طی صحبت‌هایی که با مربیانم داشتم در دو ضرب تالاخادزه را اذیت می‌کنم تا به هدفم که وزنه ۲۷۰ کیلویی است برسم.

یوسفی: هنوز مسئولین شهرم از من تقدیر نکردند/ تالاخادزه را در دو ضرب اذیت خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس؛ علیرضا یوسفی قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری جوانان جهان در گفتگویی با برنامه جهان ورزش (وزنه‌برداری) درباره تجلیل و قدردانی مسئولان اظهار داشت: این عدم استقبال‌ها برای من بسیار عادی شده است. جاهای مختلفی از من تقدیر کردند و به من لطف دارند. ولی هنوز از طرف مسئولین شهر اقداماتی صورت نگرفته و امیدوارم طی روزهای آینده برنامه‌ریزی خود را انجام دهند. البته وعده‌هایی هم دادند که امیدوارم عملی شود.

وی درباره علت بالا رفتن وزن خود گفت: من پیش از آمدن به اردوی تیم ملی آزمایشاتی را انجام دادم که متوجه مشکل تیروئید در بدنم شدم. به شهرستان آمدم و طی روزهای آتی به دکتر خواهم رفت تا این مشکل را برطرف کنم. تیروئید کم‌کار که داشته باشی هر چقدر هم موادغذایی مصرف کنی وزن رو به افزایش خواهد رفت. من پیگیر این موضوع هستم تا وزنم را حدود ۱۰ الی ۱۵ کیلو کاهش دهم. البته مشکلی ندارم چرا که قد من ۱۹۰ سانتیمتر است. شرایط بدنی‌ هم به گونه‌ای است که پتانسیل چاقی و لاغری را دارد. با این وزن راضی نیستم ولی برای سلامتی و رسیدن به استانداردهای بدنی پیگیر این موضوع هستم.

او افزود: اگر فرصت داشته باشم با مربیان بدنسازی شهرستان تمریناتم را آغاز می‌کنم. از زمانی که آمدم حدود ۱۰ ساعت در خانه بودم و بیشتر در مراسمات مختلف حضور داشتم. ولی تمرینات خود را انجام می‌دهم. سعی می‌کنم با انجام تمرینات هوازی، چربی شکم و پهلو را کمتر کنم تا در یک ضرب سرعت بیشتری داشته باشم.

قهرمان جوانان جهان خاطرنشان کرد: رکوردهای اروپایی بسیار افزایش پیدا کرده و برای رقابت کردن بین ۲۰۰ تا ۲۰۵ کیلوگرم در یک ضرب، من باید دو ضرب را طوری بزنم که کسی نزدیک من نشود. برای آینده طی صحبت‌هایی که با آقای برخواه و مرادی داشتم بر اساس مسابقات جهانی کلمبیا در دو ضرب تالاخادزه را اذیت می‌کنم.

یوسفی با اشاره به برنامه خود در آینده تصریح کرد: برای رسیدن به یک هدف باید خواستار آن باشی. در حال حاضر برنامه من برای مسابقات بعدی رسیدن به وزنه ۲۷۰ کیلویی در دو ضرب است. این رکورد را در خود دیدم. باید تمریناتم را بیشتر کرده و طوری بدنم را بسازم که تحمل فشارهای مختلف را داشته باشد. البته این برنامه برای ۱ تا ۲ سال آینده است. در تمرینات اخیرم بیشترین وزنه‌ای که زدم ۲۴۵ کیلو بود. به طور کلی من در مسابقات بیشتر رکورد می‌زنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول