اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عضو هیات مدیره سپاهان: ساکت مخالف تیم داری در فوتسال بود/کل هزینه به اندازه دو بازیکن فوتبال هم نیست

عضو هیات مدیر باشگاه سپاهان گفت: ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه و عضو هیات مدیره مخالف باشگاه داری در فوتسال بود.

عضو هیات مدیره سپاهان: ساکت مخالف تیم داری در فوتسال  بود/کل هزینه به اندازه دو بازیکن فوتبال هم نیست

علی افضل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد خبر انحلال تیم فوتسال باشگاه سپاهان اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته با تصمیم اعضای هیات مدیره مبنی بر راه اندازی تیم فوتسال و جوانگرایی در استان اصفهان تصمیم گرفته شد با جوانان بومی در رده‌های مختلف فوتسال در لیگ حضور داشته باشیم. بعد از موافقت هیات مدیره ما در سه رده بزرگسالان،  امید و جوانان فعالیت خود را  با بازیکنان بومی آغاز کردیم که خدا را شکر عملکرد خوبی داشتیم. در رده امید راهی لیگ برتر شدیم و در رده های جوانان و بزرگسالان هم عملکرد قابل قبولی داشتیم. البته تصمیم هیات مدیره تا دو هفته قبل مبنی بر حضور فعال در فوتسال بوده و قرار بود در رده های پایه و بانوان هم فعالیت داشته باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت: هدف از تشکیل و حضور در فوتسال کمک به تیم فوتبال سپاهان هم بوده است، به این دلیل جوانان و نوجوانان اصفهانی که علاقمند به فوتسال و فوتبال هستند را در ابتدا جذب فوتسال و بعد از آن با تصمیم کمیته فنی راهی تیم فوتبال هم بکنیم. هدف اعضای هیات مدیره در مجموع استفاده از بازیکنان بومی و کمک به ورزش استان اصفهان و استعدادیابی در حوزه فوتسال و فوتبال بوده است.

وی افزود: متاسفانه شب گذشته که جلسه هیات مدیره برگزار شد از 5 نفر اعضا 2 نفر موافقت خود را برای حضور در فوتسال اعلام کردند و 3 نفر دیگر از جمله محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه از تیمداری در فوتسال انصراف خود را اعلام کرد.

وی در پاسخ به این سوال که هزینه باشگاه سپاهان برای حضور در 3 رده فوتسال در سال گذشته چه میزان بوده است؟ گفت: چیزی حدود 4.5 میلیارد تومان بود که شاید با دستمزد یک یا دو بازیکن فوتبال برابری می کند و هزینه ناچیزی برای باشگاه است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول