اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست، باید زیرساخت‌های توسعه در دلگان فراهم شود.

امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دلگان، نشست هم اندیشی سران طوایف و معتمدین شهرستان دلگان با موضوع امنیت پایدار با حضور مسؤولان در مسجد جامع ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور نیروی زمینی سپاه در این نشست اظهار کرد:امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی،  علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست، باید زیرساخت‌های توسعه در دلگان فراهم شود.

سردار محمد کرمی با بیان اینکه باید همگان برای امنیت پایدار منطقه تلاش کنند، گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در شهرستان دلگان وجود دارد که مسئولین و سران طوایف  علما، روحانیون و معتمدین می‌توانند از آنها برای ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه بهره‌ بگیرند.

وی بیان کرد: همه سران طوایف باید نسبت به امنیت،  اقتصاد، اشتغال، فرهنگ و علم و دانش اعضای طایفه خود احساس وظیفه کنند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با اشاره به درگیری های طایفه ای در شهرستان دلگان افزود: بروز برخی از درگیری های طایفه ای پذیرفتنی نیست و همه علما، روحانیون ، معتمدین و سران طوایف باید در میدان باشند و با ایجاد آگاهی ریشه درگیری های طایفه ای را بخشکانند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در کشورهای دیگر امنیت برقرار می کند، گفت: در حوزه امنیت نمی شود تعارف کرد، اگر در طایفه ای از کسی خطایی سر بزند معتمدین و سران طوایف باید با آن برخورد کند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول