اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وضعیت انبار کالاهای اساسی مازندران زیر ذره‌بین دادستان

دادستان مرکز استان از انبارهای ذخایر استراتژیک استان در شهرستان جویبار، قائمشهرو بابلسر بازدید و وضعیت ذخیره‌سازی کالاها از حیث حفظ و نگهداری و همچنین نحوه توزیع آن را بررسی کرد.

وضعیت انبار کالاهای اساسی مازندران زیر ذره‌بین دادستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد کریمی دادستان مرکز استان از انبارهای ذخایر استراتژیک استان در شهرستان جویبار، قائمشهر و بابلسر بازدید و وضعیت ذخیره سازی کالاها از حیث  حفظ و نگهداری و همچنین نحوه توزیع آن را بررسی کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه و وضعیت فعلی کشور باید به دولت در اجرای طرح‌های مهم اقتصادی کمک کنیم.

دادستان مازندران تصریح کرد: در همین راستا و همچنین با توجه به وظایف نظارتی مدعی العموم و پیگیری حفظ حقوق عامه، بازدیدی از انبارهای ذخایر استراتژیک استان از حیث  حفظ و نگهداری و توزیع صحیح کالا  صورت گرفت و دستورات لازم برای رفع نقاط ضعف داده شد.

دادستان مرکز استان مازندران بیان کرد: در راستای  نظارت بیشتر بر نحوه نگهداری و توزیع صحیح کالاهای اساسی به دادستان‌های سراسر استان نیز موظف به پیگیری وضعیت در حوزه‌های قضایی خود بر نحوه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و نظارت مستمر در این زمینه شدند.

کریمی تاکید کرد: متصدیان انبارها باید بدانند که کالا‌های موجود در انبار باید به عنوان امانت‌های مردم و بیت‌المال به بهترین شکل ممکن نگهداری شده و مطابق قوانین و مقررات در سریع‌ترین زمان توزیع شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول