اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

از توقیف کشنده حامل گاز مایع تا کشف 44 تن برنج قاچاق

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کشنده تانکر دار حامل 22 هزارلیتر گاز مایع قاچاق در سه راه ملندی میرجاوه خبر داد.

از توقیف کشنده حامل گاز مایع تا کشف 44 تن برنج قاچاق

سردار احمد طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان "میرجاوه"، در اجرای طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی آن شهرستان در سه راهی "ملندی " به یک دستگاه  کامیون کشنده تانکر دار مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 22 هزار و 500 لیتر گاز مایع قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت، حیات اقتصادی یک جامعه را تهدید می کند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با جدیت همواره با قاچاقچیان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

کشف 44 تن برنج قاچاق در ایست و بازرسی کوله سنگی زاهدان

طاهری افزود: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کوله سنگی شهرستان"زاهدان" هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور "زاهدان- زابل" به 2 دستگاه کامیون کشنده باری مشکوک شده و آن ها را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از قسمت بار این 2 کامیون، 44 تن برنج خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

وی تصریح کرد: ارزش محموله برنج کشف شده بنا بر اعلام نظر کارشناسان 12 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار طاهری با اشاره به شناسایی 2 فرد متخلف در این رابطه و معرفی آن ها به مراجع قضائی با تأکید بر عزم جدی پلیس استان در مقابله با پدیده قاچاق به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: مبارزه با این پدیده شوم نیازمند عزمی ملی است و در کنار اجرای ماموریت های پلیس، از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیر مجاز افراد در این خصوص طی تماس با سامانه 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول