اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۱۰۳ کیلو تریاک در «قاین»

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۱۰۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در شهرستان قاین خبر داد و گفت: در این زمینه یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

کشف ۱۰۳ کیلو تریاک در «قاین»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه ابراهیم‌آباد شهرستان قاین هنگام کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از سواری پژو، ۱۰۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مأموران در این زمینه خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرشید با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول