اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مراجعه بیش از ۲۵۰۰ نفر به ادارات تعاون خراسان‌جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: در روزهای قبلی پاسخگوی 2 هزار 586 نفر از هم‌استانی‌ها بودیم.

مراجعه بیش از  ۲۵۰۰ نفر  به ادارات تعاون خراسان‌جنوبی

غلامرضا اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در راستای برنامه مردمی و توزیع عادلانه یارانه‌ها وزارت تعاون اهداف اصلی و جانبی در حوزه کاری خود را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف ارائه مستقیم یارانه کالاهای اصلی، کمک به رفع و توزیع عادلانه یارانه و حذف ناکارآمدی ارز ترجیحی است، تصریح کرد: همچنین در این طرح بازنشناسی خانوارهای ایرانی و ثبت‌نام از جاماندگان انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی با اشاره به بازماندگان از یارانه، ادامه داد: به زودی سامانه‌ای از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها نسبت به ثبت‌نام این افراد اقدام می‌کند.

اشرفی با بیان اینکه برخی از هم‌استانی‌ها تقاضای بازبینی دارند که اقداماتی در روزهای گذشته انجام شده، افزود: آخرین اطلاعات همزمان با جمع‌آوری در اختیار هم‌استانی  قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در روزهای قبلی پاسخگوی ۲ هزار ۵۸۶ نفر از هم‌استانی‌ها بودیم، گفت: میزهای خدمت در مرکز و شهرستان‌ها و حضور همکاران در مصلی‌های نماز جمعه برای پاسخگویی به مراجعینی که تقاضای بازبینی دارند، انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آنچه که در سامانه ثبت می‌شود مجموع درآمد اعضای خانوار است، تصریح کرد: اگر کسانی تقاضای تفکیک اعضای خانوار را دارند می‌توانند به پلیس + ۱۰ مراجعه کنند و تفکیک اعضای خانوار را داشته باشند.

اشرفی با بیان اینکه تفکیک اعضای خانوار شرایطی دارد، یادآور شد: فرزند باید شغل داشته و به صورت جدا از خانواده زندگی کند.

وی با بیان اینکه در بحث ثبت‌نام توزیع عادلانه یارانه‌ها سفرهای زیارتی لحاظ نمی‌شود، افزود: سفرهای کشورهای خارجی غیر از سفرهای زیارتی لحاظ می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مراجعه حضوری در اداره تعاون برخی مربوط به موضوع جاماندگان از سال ۹۳ هستند، اضافه کرد: این تعداد پاسخگویی می‌شوند و طبق دستورالعمل در روزهای آینده توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها سامانه راه‌اندازی می‌شود و می‌توانند ثبت‌نام کنند.

اشرفی با بیان اینکه در حوزه دهک‌بندی جامانده‌ها و حذف‌شدگان یارانه نقدی و یارانه معیشت هستند، خاطرنشان کرد: آن‌ها می‌توانند ثبت‌نامی در سامانه حمایت و یا تلفن گویا اعلام دهک ثبت اعتراض داشته باشند که شماره آن ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ است.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول