اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امتحانات نوبت دوم تمامی پایه‌های تحصیلی در کرمان حضوری برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات نوبت دوم تمامی پایه‌های تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

امتحانات نوبت دوم تمامی پایه‌های تحصیلی در کرمان حضوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی با بیان اینکه امتحانات نوبت دوم تمامی پایه‌های تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: موفقیت دانش‌آموزان در امتحانات نهایی، جشنواره فرهنگی و المپیادهای علمی ملاک ارزیابی ادارات آموزش و پرورش است که در پایان هر سال ادارات بر اساس این شاخص‌ها ارزیابی شده و به‌صورت نموداری به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش سرمایه‌دارترین دستگاه اجرایی کشور است، خاطر نشان کرد: باید با برنامه‌ریزی و استفاده از فکر و نظر صاحبنظران تعلیم و تربیت در راستای استفاده موثر از ظرفیت‌ها جهت افزایش کارایی و کار آمدی برنامه‌ریزی شود.

رضا رضایی با تاکید بر ایجاد زمینه لازم روحی و روانی برای دانش‌آموزان جهت شرکت در امتحانات پایان سال تحصیلی گفت: باید بهترین مدارس برای حوزه‌های امتحانی انتخاب شود.

وی توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی، وضعیت سرمایشی و گرمایشی محل حوزه‌های امتحانی و هماهنگی با ادارات برق جهت عدم قطعی برق را در زمینه برگزاری امتحانات ضروری دانست و بازدید میدانی منظم از حوزه‌های امتحانی و حوزه‌های تصحیح تاکید کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول