اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز پروژه ۴ خطه شدن محور جویبار به کوهی‌خیل

فرماندار جویبار با اشاره به پروژه آسفالت و تعریض (۴ خطه کردن) محور جویبار به کوهی‌خیل،گفت: بهسازی این پروژه از آرزوهای چندین ساله مردم جویبار بوده و یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان است.

آغاز پروژه ۴ خطه شدن  محور جویبار به کوهی‌خیل

به گزارش خبرگزاری فارس از جویبار، کمال رستمعلی عصر امروز در بازدید از پروژه  تعریض چهارخطه کردن محور جویبار به کوهی‌خیل  اعتبار این پروژه را ۱۲ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: این پروژه در دو مرحله توسط دو پیمانکار اجرایی می‌شود که در هر مرحله  ۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پیمانکار نخست این پروژه کار خود را آغاز کرده است و بلافاصله بعد از اتمام کار توسط پیمانکار نخست، پیمانکار دوم کارش را شروع می‌کند تا این پروژه به اتمام برسد.

 

فرماندار جویبار طول مسیر پروژه را  بیش از ۳ کیلومتر اعلام کرد و گفت: عرض این پروژه در برخی نقاط ۷ و در برخی نقاط به ۱۹ متر نیز می‌رسد.

 وی با اشاره به اهمیت این پروژه با توجه به اینکه محل تردد بسیاری از شهروندان و مسافران به سمت دریا است، اظهار کرد: پیمانکاران با دقت و کیفیت ویژه‌ای این پروژه را به اتمام برسانند.

 

* بهره‌برداری تعریض محور جویبار به کوهی‌خیل تا پایان خرداد‌ماه 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به آغاز طرح بهسازی و تعریض (۴ خطه کردن) محور جویبار به کوهی‌خیل که به نام محور سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شده است، گفت: در سنوات گذشته بخشی از کار توسط شهرداری‌های جویبار و کوهی‌خیل انجام شده و سهم اداره کل راهداری که در یک سوم میانی دو شهر قرار داشته، از امروز شروع شده است.

اسماعیل فولادی با اشاره به مشکلات تأمین اعتبار و منابع مالی در این پروژه اظهار کرد: با توجه به اهمیت این مسیر و اینکه یکی از راه‌های دسترسی به دریا برای شهرهای بالادستی همچون قائم‌شهر، سوادکوه و حتی پایتخت برای رسیدن به دریا است و همچنین پیشانی شهرستان جویبار به عنوان پایتخت کشتی ایران بوده و با توجه به شرایط هندسی محور و داشتن قوس‌های افقی متوالی در طول مسیر جزو نقاط حادثه خیز و پر تصادف بوده که عزم  راهداری را در بهسازی و چهار خطه کردن این مسیر افزایش داده است.

وی از افتتاح این پروژه قبل از تابستان سال جاری خبر داد و گفت: از شهرداری‌های جویبار و کوهی‌خیل تقاضا داریم نسبت به زیباسازی و منظر آرایی و ایجاد رفیوژ مناسب در خور و شان یک راه برون‌شهری اقدامات لازم را انجام دهند تا شرایط ایمنی کاربران جاده‌ای هم در این محور فراهم شود.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول