اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کشف مزرعه میلیاردی رمزارز در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی مزرعه ماینر و کشف ۶۳۱ عدد قطعات و تجهیزات دستگاه تولید رمزارز به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

کشف مزرعه میلیاردی رمزارز در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی رصد اطلاعاتی، از فعالیت مزرعه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در یک تالار مطلع و برای بررسی بیش‌تر به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران این پلیس با همکاری کلانتری چغادک در بازرسی از این محل موفق شدند ۶۳۱ عدد قطعات و تجهیزات تولید رمزارز (ماینر) شامل هارد، کارت گرافیک، هاپ سوئیچ، کیس، دستگاه مرکزی سرور و سایر اقلام مربوطه را کشف کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا دو نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

سوسنی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق، احتکار و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی مناسب صورت گیرد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول