اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین مطلوب کالاهای اساسی در سمنان

رئیس شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت در استان سمنان گفت: در تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم استان سمنان، اقدامات لازم به‌خوبی در حال انجام است.

تأمین مطلوب کالاهای اساسی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، رئیس شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت در استان سمنان عصر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و نشست فرهنگی بزرگداشت دفاع مقدس در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان، از تمام مردم، روحانیان، کسبه، اصناف، بازاریان، مسؤولان و دست‌اندرکاران به‌واسطه همراهی در اجرای هر چه بهتر طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تقدیر کرد.

وی تصریح کرد:‌ جاماندگان از یارانه‌ها می‌توانند پس از راه‌اندازی سایت مخصوص این مهم ثبت‌نام انجام دهند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت در استان سمنان گفت: در تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم استان سمنان، اقدامات لازم به‌خوبی در حال انجام است.

ریواده ادامه داد: قرارگاه دشمن به‌صورت شبانه‌روزی برای نسل جوان امروز ما تولید محتوا را در دستور کار قرار داده که ما نیز ضرورت دارد برنامه اقدام در عرصه عمل را اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه‌های هفته گرامیداشت مقاومت و پیروزی آزادسازی خرمشهر به‌موقع اطلاع‌رسانی و برگزار شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت در استان سمنان با بیان اینکه استقبال از شهدای گمنام نیز از دیگر برنامه‌های معنوی است که ضرورت دارد برگزار شود، گفت: مهم است تا مصوبات جلسات، مستلزم اجرا و اقدام بوده و به بهترین شکل ممکن و مطلوب اجرایی شود.

ریواده ادامه داد: برنامه‌ محوری روز گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) امسال برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی، افکار امام خمینی (ره) و انتقال درک مقاومت به دانش‌آموزان نیز ضرورت دارد تا در دستور کار باشد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت در استان سمنان تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نیاز است تا برنامه‌های جریان‌ساز دفاع مقدس با مشارکت همگان در دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

انتهای پیام/74001/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول