اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال باشگاه‌های آسیا| اکبری: باخت یک تیم به معنای بد بازی کردن نیست/ بازی سانتوری و پیکان جنگ سرویس بود

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: باخت یک تیم به معنای بد بازی کردن نیست و ژاپن تا پایان جنگنده ادامه داد.

والیبال باشگاه‌های آسیا| اکبری: باخت یک تیم به معنای بد بازی کردن نیست/ بازی سانتوری و پیکان جنگ سرویس بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیمان اکبری پس از بازی تیمش برابر سانتوری در نشست خبری اظهار کرد: خوشحالم که پس از سال‌ها کوتا یامامورا را می‌بینم. آن زمان که در تیم ملی ژاپن بازی می‌کرد تجربه بازی با یکدیگر را داشتیم و خوشحالم که به عنوان سرمربی در این تورنمنت او را می‌بینم.

وی افزود: به این سرمربی تبریک می‌گویم. بازیکنان ژاپن خیلی خوب بازی کردند و  خیلی با اسم و رسم بازیکنان پیکان کار نداشتند. برای هر توپ و امتیاز تلاش کردند و کار تیمی خوبی ارائه دادند.

سرمربی تیم پیکان تهران ضمن تشکر از بازیکنانش برای بازی خوب برابر سانتوری ادامه داد: هرچند نتیجه ست اول را واگذار کردیم اما در ادامه بازیکنان خوب بازی کردند. باخت یک تیم به معنای بد بازی کردن نیست و ژاپن تا پایان جنگنده ادامه داد.

وی با تاکید بر این که بازی سانتوری و پیکان جنگ سرویس بود، تصریح کرد: تیم پیکان 18 سرویس و تیم ژاپن 17 سرویس را خراب کردند. در مجموع تیم ما 5 امتیاز سرویس مستقیم گرفت که خوب بود. تیم ژاپن خیلی ما را تحت فشار قرار داد و این نتیجه نشان داد که هیچ تیمی از قبل برنده نیست و باید جنگید تا به پیروزی رسید.

اکبری با ابراز خرسندی از مرور خاطرات گذشته پس از دیدار سرمربی تیم سانتوری عنوان کرد: دو بازیکن المپیکی امروز داخل زمین بازی کردند؛ انگاپت و موزرسکی که هر دو در سطح خود خوب ظاهر شدند. برای تیم ژاپن آرزوی موفقیت دارم خیلی خوب بازی کردند و امیدوارم بازی‌های بعدی‌شان را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی در پایان درباره استفاده از تکنیک سرویس هم توضیح داد: والیبال دنیا از سرویس به عنوان حمله استفاده می‌کند و اگر یک تیم سرویس قوی نزند نمی‌تواند دفاع کند. درست است که سرویس خوب زدن ریسک دارد، اما در والیبال دنیا این موضوع طبیعی است و من دوست ندارم از بازیکن بخواهم سرویس ساده بزند. به هر حال ممکن است گاهی سرویس خراب شود و امتیاز آن را از دست بدهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول