اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گزارش معاون وزیر ارشاد از کمبود کاغذ تحریر به اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امروز از نمایشگاه کتاب بازدید داشتند که در جلسه‌ای که در این بازدید برگزار شد معاون وزیر ارشاد گزارشی از کمبود کاغذ تحریر در کشور به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

گزارش معاون وزیر ارشاد از کمبود کاغذ تحریر به اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس امروز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.

وی افزود: در جریان این بازدید نشستی با حضور اعضای کمیسیون و معاون فرهنگی وزیر ارشاد و دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب برگزار و گزارشی از چگونگی برگزاری نمایشگاه به اعضای کمیسیون ارائه شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معاون فرهنگی وزیر ارشاد در گزارش خود عنوان کرد که امسال به طور همزمان نمایشگاه به صورت مجازی را هم برگزار کردیم و این از نکات برجسته نمایشگاه کتاب امسال است.

منتظری خاطرنشان کرد: معاون وزیر ارشاد گفت که در نمایشگاه کتاب امسال همه ناشران در محیط مسقف جا داده شده‌اند و از این حیث تبعیضی بین ناشران وجود ندارد.

وی افزود: معاون وزیر ارشاد عنوان کرد که باید کارخانه‌ها و مراکز تولید کاغذ در کشور افزایش یابد؛ ما امروز در تولید مقوا به خودکفایی رسیده‌ایم اما در حوزه کاغذ تحریر هنوز خودکفا نشده‌ا یم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنا شد تا پس از برگزاری نمایشگاه با حضور معاون وزیر و دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب نشستی در کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار و گزارشی کاملی از برگزاری نمایشگاه به اعضای کمیسیون ارائه شود.

منتظری خاطرنشان کرد: همچنین در جریان این بازدید از کتاب «آیین‌ کشورداری در تمدن اسلامی» از انتشارات آستان قدس رضوی با حضور اعضای کمیسیون رونمایی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول