اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

روزهای پُرکار پلیس در برخورد با احتکارکنندگان

با آزادسازی و مردمی‌ساری اقتصاد و اختصاص یارانه‌ها برای اقشار نیازمند روزهای پُرکار نیروی انتظامی از راه رسید.

روزهای پُرکار پلیس در برخورد با احتکارکنندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،  با آزادسازی و مردمی‌ساری اقتصاد و اختصاص یارانه‌ها برای اقشار نیازمند روزهای پُرکار نیروی انتظامی از راه رسید.

*کشف حدود ۹هزار لیتر روغن خوراکی احتکاری در ساری 

عبدالله حسن‌زاده فرمانده انتظامی ساری، از کشف ۸هزار و ۵۰۰ لیتر روغن مایع و ۵۰۰ کیلوگرم روغن جامد خوراکی احتکار شده در آن شهرستان خبر داد 

وی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و احتکار روغن خوراکی توسط شخصی در انباری در شهرستان ساری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساری افزود: مأموران کلانتری ۱۱ امیر مازندرانی در ادامه با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته، ۲هزار و ۹۰۰ بطری سه لیتری روغن مایع و ۸۰حلب روغن جامد خوراکی احتکار شده توقیف و اموال مکشوفه کشف و ضبط شد.

این مسوول، ارزش اموال مکشوفه احتکار شده را به زعم نظرکارشناسان، ۶میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال دانست.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل و موضوع را اعلام کنند.

*کشف انبار روغن احتکاری در نکا 

قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا، از کشف بیش از یک تن روغن احتکاری از یک انبار در آن شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در شهرستان نکا احتکار روغن کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در ادامه با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازسی صورت گرفته، ۱۰ هزار ۸۷ کیلوگرم روغن خوراکی جامد و مایع احتکاری به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی توقیف و متهم نیز به مرجع قضائی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی نکا بیان کرد: اموال مکشوفه احتکار شده پس از سیر مراحل قانونی جهت فروش روانه بازار خواهد شد.

عزیزی در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، اقتصادی اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰  به پلیس اطلاع دهند.

* دستگیری محتکر اقلام اساسی در بهشهر 

حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، از دستگیری محتکر اقلام اساسی و کشف ۴ تن برنج و روغن خوراکی در آن شهرستان خبر داد 

وی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالهای اساسی توسط فردی در شهرستان بهشهر، مووضع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بهشهر افزود: پس از هماهنگی های قضائی، مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم ۳.۵ تن برنج و ۵۰۰ لیتر روغن مایع کشف کردند.

این مسوول، ارزش اموال مکشوفه احتکار شده توسط متهم را برابر نظرکارشناسان بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

عنایتی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

* محتکر روغن نباتی در تنکابن دستگیر شد 

بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف بیش از ۶ تن روغن احتکاری از یک محتکر کالا در آن شهرستان خبر داد 

وی اضافه کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان تنکابن اقدام به احتکار روغن کرده است، موضوع به‌‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تنکابن افزود: مأموران ضمن هماهنگی های قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم ۶ تن و ۱۴۰ کیلوگرم روغن خوراکی جامد کشف کردند.

این مسوول یادآور شد: اموال مکشوفه به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی توسط متهم، توقیف و برای توزیع در بین مردم به سازمان مربوطه تحویل شد.

دیلمی در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، و قاچاق و احتکتر کلاها و اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*کشف ۳۳ کیلوگرم حشیش در بابل 

علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف ۳۳ کیلوگرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در بابل خبر داد و گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یکی از تهیه و توزیع کننده مواد مخدر با خبر شدند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، این سوداگر مرگ را که با استفاده از خودرو در شهرستان بابل اقدام به قاچاق موادمخدر می کرد، شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران تصریح کرد: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل، خودرو متهم متوقف و در بازرسی از آن ۳۳ کیلوگرم حشیش کشف شد.

ثقفی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، از مردم خواست: برای رسیدن به جامعه ای سالم با جوانانی پویا هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

*توقیف موتور سیکلت هزار سی سی میلیاردی در کلاردشت 

مصطفی اکبرنژاد  فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف یک دستگاه موتورسنگین خارجی ۱۰۰۰ سی سی قاچاق به ارزش ۴میلیارد ریال خبر داد 

وی اظهار کرد:  به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با کالای قاچاق موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کلاردشت با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی شهرستان، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین "۱۰۰۰سی سی" فاقد مدارک قانونی را شناسایی و متوقف کردند.

این مسوول، ارزش موتورسیکلت توقیفی را بر اساس نظر کارشناسان ۴میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: موتور سنگین قاچاق به پارکینگ انتقال و راکب آن نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ اکبرنژاد در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد در کمترین زمان ممکن موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول