اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

به مناسبت روز جهانی خانواده منتشر شد؛ اهمیت خانواده از نگاه ورزشکاران خارجی + تصاویر

کمیته بین‌المللی المپیک در روز جهانی خانواده به ورزشکارانی اشاره کرد که این موضوع برایشان بسیار مهم است.

به مناسبت روز جهانی خانواده منتشر شد؛ اهمیت خانواده از نگاه ورزشکاران خارجی + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت روز جهانی خانواده که روز یکشنبه 15 می (25 اردیبهشت) برگزار شد، کمیته بین‌المللی المپیک عکس‌هایی را از ورزشکاران سراسر جهان منتشر کرد که در آن ورزشکاران ثابت می‌کنند هیچ چیز مهم‌تر از نزدیک‌ترین و عزیزترین آنها نیست.

کمیته بین‌المللی المپیک در این باره نوشت: روز 15 ماه می روز جهانی خانواده است و چه راهی بهتر از این برای جشن گرفتن با نگاه کردن به ورزشکاران و المپیکی‌هایی که با عزیزانشان وقت می‌گذارند. از تدی راینر ستاره جودو گرفته تا آلیسون فلیکس اسطوره دوومیدانی. در اینجا برخی از زیباترین لحظات ورزشکاران و نزدیکترین خویشاوندان آنها آورده شده است:

تدی راینر:

معمولاً وقتی مردم به تدی راینر روی زمین نزدیک هستند که در مسابقه جودو شکست خورده‌اند اما در مورد بچه‌های او اینطور نیست. راینر ثابت می‌کند که هیچ چیز مانند شریک کردن چای با خانواده وجود ندارد حتی اگر ظروف سفالی برای قهرمان المپیک کمی کوچک به نظر برسد.

اونا کاربونل:

آیا لحظه‌ای تاثیرگذارتر از دیدن پیوند یک کودک با دیگری وجود دارد؟ اونا کاربونل ورزشکار شنای هنری اسپانیا که کودک خود را به فرزند متولد نشده‌اش معرفی می‌کند، می‌تواند یکی از زیباترین لحظات سال باشد.

ریگوبرتو اوران:

ریگوبرتو اوران ورزشکار دوچرخه‌سواری تیم ملی کلمبیا و دارنده مدال نقره المپیک، همزمان با وظیفه‌ای که برای مراقبت از فرزندش دارد، تمرین می‌کند و در واقع چند کار را با هم انجام می‌دهد. چیزی در مورد یونیفرم هماهنگ او و لباس کودکش وجود دارد حس خوبی را منتقل می‌کند.

آلیسون فلیکس:

هیچ کلمه ای برای این مورد نیاز نیست. آلیسون فلیکس دارنده 7 مدال طلا، 3 نقره و یک مدال برنز، دونده بازنشسته آمریکا را به اسطوره دوومیدانی تبدیل کرده است اما می توانیم تصور کنیم که او با همان نگاه محبت آمیزی که به دخترش دارد به مدال‌هایش هم نگاه کرده است؟

نیکو کاراباتیچ:

نیکو کاراباتیچ ورزشکار هندبال مدال‌های زیادی دارد که نمی‌تواند به تنهایی بار آنها را تحمل کند پس چرا اجازه نمی‌دهیم خانواده این بار را به اشتراک بگذارد؟ سه طلا و یک نقره المپیک بهترین مدال‌هایی است که خانواده را مشغول نگه دارد زیرا او منتظر یک حمله دیگر به طلا در المپیک پاریس 2024 است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول