اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

معبری در منطقه ۱۳ به نام شهید محمد کریمی سرشت مزین شد

باحضور خانواده معظم شهدا، شهردار منطقه ۱۳ تهران و جمعی از معاونان ومدیران شهری معبری در شرق تهران به نام شهید محمدکریم سرشت مزین شد.

معبری در منطقه ۱۳ به نام شهید محمد کریمی سرشت مزین شد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در راستای اجرای اهداف مدیریت شهری تهران و اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر حفظ ارزش‌ها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گرانقدر، یک معبر در این منطقه به نام شهید محمدکریمی سرشت نامگذاری شده است.

رضا افشار مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران  در خصوص توجه به شهدا و خانواده گرانقدر این بزرگواران افزود : پس از انجام مراحل قانونی کوچه حمام فیروزه در خیابان زاهد گیلانی نامگذاری و نصب پلاک شد.

افشار گفت: نامگذاری معابر بنا بر در خواست خانواده‌های معظم شهدا ضمن هماهنگی و اخذ تاییدیه از بنیاد شهید و امور ایثارگران  در کمیسیون نامگذاری منطقه بررسی و پس از ثبت در سامانه و ارجاع به کمیته نامگذاری مرکز ارتباطات، در سامانه توسط کمیسیون نامگذاری شورای شهر بررسی وسپس به تصویب صحن علنی می رسد و در نهایت با دستور شهردار تهران و ابلاغ مرکز ارتباطات وامور بین الملل انجام می‌شود.

شهید محمد کریمی سرشت در سن ۱۹ سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به  درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول