اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

واکنش نصیری به صحبت های وزیر ورزش و جوانان

جواد نصیری مسئول موی تای ایران به صحبت های سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان واکنش نشان داد.

واکنش نصیری به صحبت های وزیر ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان طی چند روز گذشته به صحبت‌های جواد نصیری رئیس موی تای کشورمان که مدعی شده بود ما قانون را اجرا کردیم، واکنش نشان داد، سجادی در صحبت های خود اظهار داشت: آن‌ها همکاران ما هستند و برای توسعه ورزش زحمت میکشند و این تعصبی که دارند ستودنی است، اما باید سر میز مذاکره بنشینند و حتما وزارت ورزش از رئیس موی تای دعوت می کند هر اتفاقی در ورزش کشور بیفتد ما وظیفه داریم هم بدانیم و هم در صحنه باشیم و وظایف حاکمیتی و نظارتی خودمان را داشته باشیم.

جواد نصیری مسئول موی تای ایران نیز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا شما صحبت های وزیر ورزش و جوانان را شنیده اید یا خیر گفت: بله، خیلی خوشحالم که صدای ما به گوش وزیر ورزش و جوانان رسید. باعث خوشحالی جامعه موی تای است که که وزیر محترم ورزش و جوانان برای حل این شکل پیش قدم شده است.

نصیری در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه ای که وزیر ورزش در مورد آن صحبت کرده، حضور پیدا خواهید کرد، یا خیر، اظهار داشت: بدون شک هر زمان که اعلام کنند، ما در آن جلسه حضور خواهیم داشت. تمام هدف ما حل مشکل خانواده بزرگ موی تای و رسیدن آنها به حق واقعی شان  است. داشتن فدراسیون مستقل حق مسلم اهالی این رشته است و بنده در چارچوب قانون تا حصول نتیجه مطلوب پیگیر آن هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول