اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مسابقات «محله قهرمان» به زودی در تهران برگزار می شود/تشریح برنامه های خانواده محور 1401 شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از طراحی مسابقات محله قهرمان در محلات شهر تهران در ۸ رشته ورزشی تیمی و انفرادی خبر داد.

مسابقات «محله قهرمان» به زودی در تهران برگزار می شود/تشریح برنامه های خانواده محور 1401 شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، درخصوص مهمترین برنامه های سازمان ورزش شهرداری تهران در سال جاری اظهار کرد: مهمترین برنامه های سازمان ورزش در سال ۱۴۰۱ برگزاری رویدادها، جشنواره ها و همایش های ورزشی و فراهم کردن امکانات و خدمات برای خانواده‌ها است؛ در واقع رویکرد ما بر اساس خانواده‌ها است و در خانواده نیز توجه به بخش بانوان برای ما حائز اهمیت می باشد چرا که هر چقدر بیشتر به بانوان توجه کنیم شادابی و نشاط بیشتری را در جامعه در آینده شاهد خواهیم بود. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: محله محوری و توجه ویژه به محلات با محوریت مساجد از دیگر اولویت‌های ما خواهد بود؛ جام مساجد برگزار شده و اینکه مسابقاتی برای زنده نگه داشتن هویت محلات به نام «محله قهرمان» طراحی شده که به زودی به مرحله اجرا می رسد. 

وی ادامه داد: این مسابقات در هشت رشته ورزشی ویژه آقایان و بانوان در جهت هویت بخشی به محلات برگزار می شود که سامانه ثبت نام برای آن در حال راه اندازی است؛ از این هشت رشته، سه رشته به ورزش‌های تیمی و پنج رشته به ورزش‌های انفرادی اختصاص دارد.

اوجاقی با بیان اینکه در یک دهه پیش نیز این مسابقات برگزار می شد، عنوان کرد: از ابتدای خرداد ثبت نام ها آغاز و تا تابستان برگزاری مسابقات عملیاتی می شود. به طوری‌که ۳۵۳ محله شهر تهران در طول سال درگیر این مسابقات می شوند و در پایان محله قهرمان تهران معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول