اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

امباپه امروز رئالی می‌شود؟

نشریه معتبر فرانسوی از واقعیت ماجرای احتمال اعلام خبر انتقال امباپه به رئال در حاشیه مراسم بهترین های سال لیگ فرانسه پرده برداشت.

امباپه امروز رئالی می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن همچنان سوژه اول نقل و انتقالات تابستانی به شمار می آید و شایعات رئالی شدن روز به روز بیشتر می شود.

برهمین اساس مراسم بهترین‌های فصل گذشته لیگ فرانسه در حالی امشب برگزار می‌شود که امباپه در سفر تبلیغاتی تیم پاریسی به دوحه غایب است و این موضوع باعث شده تا شایعات انتقالش به رئال قوت بگیرد.

نشریات مادریدی روز گذشته مدعی شدند امباپه احتمال دارد در مراسم امشب از بمب خبری اش رونمایی کند و به صورت رسمی جدایی اش پاریس و رفتنش به رئال را اعلام کند.

در همین رابطه نشریه معتبر «اکیپ» فرانسه در گزارشی به این موضوع پرداخت و نوشت: شایعات مطرح شده در زمینه اینکه امباپه از سفر دوحه مانده تا در مراسم بهترین‌های سال حضور پیدا کرده و انتقالش به رئال را اعلام کند، صحت ندارد.

آخرین خبرها حاکی از آن است امباپه در این مراسم به هیچ وجه رئالی شدن را اعلام نمی‌کند، چون مهاجم فرانسوی هنوز تصمیم نهایی‌اش درباره آینده نگرفته است.

قرارداد امباپه با پاریس تابستان 2022 به پایان می‌رسد و این بازیکن هنوز تمایلی برای امضای قرارداد جدید نشان نداده و احتمال رفتنش به رئال مادرید زیاد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول