اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار می‌شود

هفتمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران در مصلی نمازجمعه دانشگاه برگزار می‌شود.

جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، ناصر غلامی مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران درباره جزئیات هفتمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران که روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در مصلی نمازجمعه دانشگاه تهران برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با هدف تکریم از خیرین و واقفین دانشگاه تهران، ترویج فرهنگ نیکوکاری برای حمایت از حوزه علم و فناوری و دانشگاه و توسعه مشارکت‌های مردمی برای حمایت از اهداف کیفی و کمی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه همزمان با هفتمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران، ۲۷۰ نفر از خیرین و حامیان دانشگاه تقدیر می‌شوند، اظهار کرد: تعداد حامیان و خیرین دانشگاه تهران در طول شش سال گذشته به بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.
مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران به ترکیب سنی متنوع حامیان و خیرین دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: مسن‌ترین خیر دانشگاه تهران دارای ۸۴ سال سن و جوان‌ترین نیز جوانی ۲۰ ساله و دانشجوی دانشگاه تهران است.
غلامی، یکی از برکت‌هایی که در ساماندهی حمایت از دانشجویان مستعد وجود دارد را تکثیر روحیه حمایت‌های نیکوکارانه از علاقمندان به علم و دانش دانست و گفت: ۲۰۰ نفر از دانشجویانی که طی سال‌های گذشته در مقاطع مختلف تحصیلی با حمایت خیرین بورسیه شدند، اکنون پس از دانش‌آموختگی، مشغول به کار شده و با اختصاص بخشی از درآمدشان، به خیرین حامی دانشگاه تهران پیوسته‌اند.
وی در پاسخ به اینکه بنیاد حامیان دانشگاه تهران در حال حاضر بیشترین حوزه‌ای که به خیرین و حامیان دانشگاه جهت جلب حمایت معرفی می‌نماید، چه حوزه‌هایی است؛ اظهار کرد: یکی از حوزه‌های بسیار مهم که دانشگاه برای جلب حمایت به خیرین معرفی می‌کند، حمایت از بهسازی و ارتقای کیفیت خوابگاه‌های دانشجویی است.
مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران با اشاره به اینکه بخش بزرگی از حامیان دانشگاه تهران را اساتید، کارکنان، بازنشستگان، دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه تهران تشکیل می‌دهند، یادآور شد: همزمان با هفتمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران به ۱۷ نفر از این نیکوکاران تندیس احسان، ۲۷ نفر لوح احسان، ۱۲۰ نفر نشان زرین و ۱۰۶ نفر نشان سیمین حامیان دانشگاه تهران تعلق می‌گیرد.
به گفته وی، سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی و عضو هیأت امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران، سید سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو مجمع عمومی بنیاد حامیان دانشگاه و سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه و رئیس هیأت امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران در این جشنواره حضور دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول