اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تکذیب شایعه ترور یک فرمانده نظامی جهاد اسلامی در سوریه

گروه سرایا القدس شایعات رسانه‌ای درباره ترور یک فرمانده نظامی این گروه در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را قاطعانه تکذیب کرد.

تکذیب شایعه ترور یک فرمانده نظامی جهاد اسلامی در سوریه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، نهاد اطلاع رسانی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه شنبه صحت اختبار منتشر شده درباره ترور یکی از فرماندهان این گروه در سوریه توسط رژیم صهیونیستی را قاطعانه تکذیب کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، در این بیانیه آمده است: چند رسانه عصر روز شنبه، خبری مبنی بر اصابت موشک به یک خودرو در منطقه قنیطره سوریه و به شهادت رسیدن یکی از فرماندهان سرایا القدس به ما گزارش دادند.

سرایا القدس افزود: بر همین اساس ما صحت اخبار منتشر شده را که  در اتاق‌های سیاه ساخته و پرداخته شده است، قاطعانه تکذیب و تاکید می‌کنیم که نام منتشر شده کاملا نادرست است و از رسانه‌ها می‌خواهیم که برای دوری از سوء طن اخبار را از تریبون‌های رسمی سرایا القدس دریافت کنند.

رژیم اشغالگر صهیونیستی چهارشنبه گذشته شهرک حضر در جنوب استان القنیطره را هدف حمله راکتی قرار داد که خسارات ناشی از این حمله محدود به خسارات مادی بود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول