اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهاجری: نفت مسجد سلیمان در لیگ نماند، افراد دیگر باید پاسخگو باشند/بُعد فرهنگی حضور تماشاگران را گم کرده ایم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما در لیگ برتر نماند، افراد دیگر باید پاسخگو باشند.

مهاجری: نفت مسجد سلیمان در لیگ نماند، افراد دیگر باید پاسخگو باشند/بُعد فرهنگی حضور تماشاگران را گم کرده ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجد سلیمان رضا مهاجری پس از تساوی یک بر یک دیدار نفت مسجدسلیمان و نساجی در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شاکرم این بازی به خیر گذشت. دقیقه 3+90 به لطف خدا، بچه‌ها تماشاگران را روسیاه نکردند و توانستیم امروز تسلیم نشدن بچه‌های نفت را نشان بدهیم. این موضوع را با ذره ذره وجودم احساس کردم و خدا را شکر می‌کنم مقابل نساجی یک بازی پرهیجان از لحاظ نتیجه و خلق موقعیت انجام دادیم.

وی افزود: از دقیقه 2 مسابقه صاحب موقعیت شدیم و خیلی هم بازی را خوب شروع کردیم. در 20-15 دقیقه اول 4-3 موقعیت خیلی خوب داشتیم. دو توپ هم به تیر دروازه زدیم. برخی موقعیت‌های خوبمان را هم علیرضا حقیقی گرفت. بازیکنانم با وجود استرس و فشاری که رویشان بود، در نیمه دوم تمام داشته‌های ذهنی و فنی خود را در بازی به نمایش گذاشتند. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سه بار تغییر سیستم دادیم و در آخر جواب گرفتیم و به گل رسیدیم. این تیم به هواداران عاشقی که می‌خواهند به ورزشگاه بیایند اما از حضور در استادیوم محروم بودند،‌ امروز تماشاگران ما محروم بودند، البته توانستیم به گل برسیم. در روزی که تمام حریفان شکست خوردند، البته به این دلیل که با نزدیک تعقیب کننده خود 3 امتیاز فاصله داریم و بازی‌های رو در رو هم لحاظ می‌شود، این موضوع می‌تواند سبب شود با اعتماد به نفس بیشتری به بازی‌های آینده نگاه کنیم.

مهاجری تصریح کرد: هنوز با فجر برای بقا جنگ داریم، البته این جنگ با خود شهرخودرو هم ادامه‌دار است. سه بازی و 9 امتیاز باقی مانده، ولی امروز واقعا دهن من دور از فوتبال بود. یک روز باید جایی که اتفاق خوبی بیفتد، این اتفاق نمی‌افتد. یا صحبتی که مطرح می‌کنند عملی نمی‌شود. از تیم نساجی که جوانمردانه بازی کرد تشکر می‌کنم، از لباس، جام، و برندشان به خوبی دفاع کردند و بازی مساوی شد.

وی ادامه داد: هر چند بازی مساوی شد اما راه ما ادامه دارد، امیدوارم در پایان شرمنده مردم نشویم. باید بچه‌ها از خستگی پس از این مسابقه رها شوند.  با وجود همه مشکلاتی که در پروازها و رفت و آمدها داریم، و مشکلاتی در بیدار شدن بازیکنان از خواب به دلیل ساعت‌های نامناسب رفت و آمد پیش می‌آید، تا دقیقه 95 بازی با نساجی پا پس نکشیدند و این موضوع ما را به باقی ماندن در لیگ امیدوار می‌کند. موضوع بعدی در مورد مسئولان شهری و استانی است. من کمتر گلایه کردم و همیشه دوست داشتم سرم در کار خودم باشد، اما مسئولان شهری هیچ اهمیتی برای این نتیجه قائل نیستند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: هیچ همیتی برای این بازی از سوی مسئولان شهری و استانی ما وجود نداشت. به جرات می‌گویم شور تماشاگر را حس کردم و می‌دانم چه نیرویی به بازیکن ما تزریق می‌کند. تماشاگر تیم را بیدار و زنده می‌کند. از دقیقه یک تا 90 تیم را در هر شرایطی تشویق می‌کند اما امروز بی‌دلیل آنها را در ورزشگاه نداشتیم. من مردمی شریف‌تر از مردم مسجد سلیمان ندیدم. شاید این صحبت‌ها برای من تبعات داشته باشد اما داشته باشد. من هم کشور و نظام جمهوری اسلامی را دوست دارم. زمان جنگ دین خود را به مملکت ادا کردم. 

مهاجری افزود: نقد من به افرادی است که این مملکت را دوست ندارند. مردم شریف هستند. با یک استوری که بعد از بازی گذاشتند دیدید چه اتفاقی افتاد. فلسفه فوتبال چیست؟ هنوز مدیران و مسئولان ما نمی‌دانند  فوتبال برای چیست؟ فوتبال برای من نیست. شغل بازیکن و مربی است. چه کسی از فوتبال لذت می‌برد و این رشته برایش بحث فرهنگی دارد. این لذت و فرهنگ برای مردم است. در شعارزدگی مانده‌ایم. امروز نشان دادیم ارزشی برای هوادار فوتبال قائل نیستیم. با یزدی، حسن پور، معاون استاندار و فرماندار صحبت کردم. تا جایی که توان داشتم گفتم اگر خون از دماغ کسی آمد، مرا محروم کنید.

وی عنوان کرد: چرا با دست خود برای شهرمان این کارها را می‌کنیم. مگر می‌شود از خارج این شهر برایش تصمیم بگیرند؟ در تهران بنشینند و برای نفت مسجد سلیمان تصمیم بگیرند. طبق صحبتی که با مسئولان داشتیم، گفتند از بالا به ما گفته‌اند بازی باید بدون تماشاگر باشد. چرا باید بدون تماشاگر باشد. دلیل و مدرکی بیاورید که مثلا در سه روز گذشته چنین اتفاقی افتاده است. اصلا بازی را برگزار نکنید. فلسفه فوتبال برای تماشاگر است. تمام دنیا از تماشاگر به لحاظ اقتصادی، فرهنگی و ورزشی استفاده می‌کند اما خودمان آنها را پس زده و اشکال ایجاد می‌کنیم. 

سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: به تن و بدن خودمان آسیب می‌زنیم. به واسطه تماشاگر فوتبال می‌توانیم خیلی از مسائل را در جامعه جمع کنیم اما متاسفانه مدیران و مسئولان ما بعد فرهنگی تماشاگران را گم کرده‌اند. این درد ما است. در روزی که سخت ترین و مهم ترین بازی نفت بود و با برتری در آن می‌توانستیم قدم بلندی برداریم، از حضور تماشاگر ما را محروم کردند. به خاطر این محرومیت آنها را نمی بخشم. به مدیرعامل باشگاه گفتم به چه دلیل باید حرص و جوش بخوریم. یک جای سالم در بدن ما نمانده است؛ اما مربیگری‌ شغلم است و به آن علاقه دارم.

مهاجری عنوان کرد: عبادت از این بالاتر نیست که مردم را خوشحال به خانه شان بفرستم. حیف است خودمان جامعه را خراب کنیم. امروز به مردم مسجد سلیمان و تیم نفت ظلم شد. امیدوارم این تیم در لیگ برتر بماند که ان‌شاءالله می‌ماند. بچه‌ها این را می‌خواهند و امروز این را ثابت کردند. اگر نماند نباید من و بازیکنان جوابگو باشیم بلکه افراد دیگر باید پاسخگو باشند. خدا ما را بغل کرده است و اجازه نداد شرمنده خانواده‌ها و مردم باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول