اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منصوریان: داور با تیر دروازه ما تله پاتی داشت/آقای ماجدی! اگر VAR نیاید به تمام فوتبالمان شک خواهم کرد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:‌ آقای ماجدی اگر VAR به فوتبال ما نیاید من به تمام فوتبالمان شک خواهم کرد.

منصوریان: داور با تیر دروازه ما تله پاتی داشت/آقای ماجدی! اگر VAR نیاید به تمام فوتبالمان شک خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر یک مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: هواداران و لیدرهای آلومینیوم به من محبت داشتند. از آقای محرابی نیز تشکر می کنم که با قاب عکس و شاخه گل ما را خوشحال کرد. خستگی سال گذشته با حضور هواداران و مدیرعامل فهیم آلومینیوم از تن مان در رفت. در فوتبال همیشه برد و باخت وجود دارد. نمی توانید بگویید کدام تیم برنده می شود. برخی اتفاقات ما را دچار شبهه می کنند. در طول بازی دچار به هم ریختگی ذهنی شدیم و نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم.

وی افزود: اول از همه روی صحبتم با خداداد افشاریان است، زمانی که من بازی می‌کردم او از داوران خوب بود. بازی دربی ما را به آقای تارخ داد. یک دربی سنگین. هفته پیش ار کنفرانس هم این مسئله را گفتم. آدمی هستم اگر تیم من را خوب ببرند، آن را تایید می‌کنم. گل دوم تیم آلومینیوم اراک گل فوق‌العاده خوبی بود. مدافعان ما اشتباه کردند و خود من روی خط برای تیم آلومینیوم دست زدم. نمی‌دانم کدام بازیکن بود، مثل اینکه قائد رحمتی گل زد. فوق‌العاده خوب گل زد و بعد از آن گل هم اراک به لاک دفاعی فرو رفت، اما از هفته پیش ما آزرده خاطر شدیم که این مسئله ادامه‌دار شده است.

منصوریان افزود: افشاریان خودش می‌داند که دربی فولاد و نفت آبادان کم از دربی اصفهان ندارد، دربی مهمی است. باید بهترین داور را برای این مسابقه می‌فرستاد که او اشتباه کرد و چنین کاری نکرد. این داور دربی قبل از بازی ما خوب قضاوت می‌کرد، مثل بازیکنی که 20 هفته خوب بازی می‌کند اما در هفته بیست و یکم یا از لحاظ بدنی یا ذهنی خراب می‌شود. این داور در دربی خوزستان بسیار ضعیف عمل کرد و همچنین کمک داور سمت فولاد هم مزید بر علت شد. آقای تارخ هند صد درصد را ادامه بازی داد. من در حوزه داوری آنقدر مطالعه کرده‌ام که می‌دانم اگر دست به بدن چسبیده باشد هند نیست.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: در آن صحنه مظفری‌زاده هم که از کانادا به ایران آمده بود گفت اگر توپ به دست خورده باشد که باید پنالتی بگیرد که درواقع پنالتی ما را داور نگرفت. بعد از آن هم روی علی امیری خطای محرز و صد درصد را نگرفت و توپ وارد دروازه ما شد. هفته گذشته به خاطر اشتباه داور و کمک داور بازی را به فولاد باختیم. در دقیقه 94 هم طالب پنالتی‌زن تیم ما پنالتی را از دست می‌دهد. 

منصوریان ادامه داد: در اراک هم کمک داور سمت ما آقای ابوالفضل حجتی بود. ما امشب از اراک می‌رویم و در 10 سال آینده هم کسی نمی‌پرسد که چه اتفاقی در بازی افتاد. آلومینیوم اراک برنده شدند، به این تیم تبریک می‌گویم. زحمت کشیدند. خوش به حال آنها که هوادار می‌آید و بد به حال ما که مدام در ورزشگاه خالی بازی می‌کنیم. امیدوارم در بازی با مس رفسنجان اجازه بدهند که هوادار نفت هم به ورزشگاه بیایند. فصل دارد تمام می‌شود و هواداران ما خسته‌ شدند. به مسئولان استان مرکزی خسته نباشید می‌گویم که زمینه حضور تماشاگران را در ورزشگاه فراهم کردند. 

وی با اشاره به گل تیم نفت آبادان و تشریح صحنه‌های آن در نشست خبری گفت: ببینید که کمک داور روی این صحنه کجا ایستاده است. این کمک داور فیزیکی دچار ضعف است و حتی به خط نرسیده است که از روی خط تشخیص بدهد که این توپ از خط گذشته است یا نه. ایشان یک تله پاتی و توانایی خاصی دارد که از دور زوایای کامپیوتری صحنه را تشخیص بدهد! وضعیت فیزیکی این داور بد است و 8-7 متر با خط فاصله دارد. چگونه می‌توان توپ را از این روی خط دروازه برگشت داد؟ هر طور ضربه بزنید فقط باید با بیرون پا توپ را برگشت بدهید. در این صحنه فرزاد گروسیان توپ را درآورد. من برای اولین بار در طول مربیگری‌ام است که چنین کارهایی می‌کنم و چنین حرف‌هایی می‌زنم. در دقیقه 2 این توپ را گل اعلام کردند و تیم ما زیر فشار رفت. ظاهرا داور با تیر دروازه ما تله پاتی دارد. 

منصوریان عنوان کرد:گروسیان نگذاشت توپ وارد دروازه ما شود. این توپ اول گل نشده است. امروز اصلا نمی‌خواهم در مورد داور وسط صحبت کنم، به داور چهارم هم گفتم. داور چهارم یک مرد جنتلمن بود، داور وسط هم فقط به کمک‌هایش نگاه می‌کند. کمک‌داور در این صحنه گل آلومینیوم عقب است. بعد از در آمدن توپ از درون دروازه ما کمک داور 2 متر از خط دروازه ما فاصله دارد. 

وی تصریح کرد: گل ما هم فاجعه است، اگر VAR به فوتبال ما نیاید من به تمام فوتبالمان شک دارم. کمک داور این طرف هم نگاه کنید. به من نگاه کنید من لب خط بودم. به زانوی آقای محمدزاده نگاه کنید (منصوریان فیلم بازی را برای خبرنگاران به نمایش گذاشته بود) اگر زانوی محمدزاده روی خط است و توپ را با کف کفشش دفع کرده، توپ را کجا دفع کرده؟ این خیانت اگر به اراک هم بشود باید بگوییم. ما گل خوب از اراک خوردیم، گل دوم اراک به ما استثنایی بود. 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان اظهار داشت: گل دوم اراک یک گل خوب بود که ما حرفی روی آن نداریم، اما ما یک گل زدیم که اعلام نشد. یا باید خط را روی توپ ببریم یا روی زانوی محمدزاده، در این لحظه ما دو بر یک از حریف پیش می‌افتادیم و در آن صورت روی پلن Bمان می‌رفتیم. 90 دقیقه ما مالک بازی بودیم.

وی افزود: نیمه اول کاملا روی حریف سوار شدیم. در نیمه دوم طبیعی بود که بازیکنان ما کمی عقب بروند. ما کاملا سوار بر بازی بودیم. در دو هفته گذشته در لیگ برتر یک بار باید با فولاد بازی می‌کردیم یک بار با کمک داور، فصل گذشته وقتی از اراک رفتم، 4-3 بار خیلی بد عصبانی شدم. قول دادم به خودم که دیگر عصبانی نشوم، الان هم عصبانی نیستم. هفته گذشته داور و کمک داور باعث ناکامی ما شدند و این هفته هم داور وسط مورد تایید بود و داور چهارم هم چقدر مؤدب، اما دو کمک داور بازی سر ما را از بیخ بریدند. ممکن بود این مسئله را سر اراک بیاورند. اگر چنین می‌شد حق نبود که من حرفی نزنم. من‌جمله آقای محمد هاشمی نسب قبل از بازی به ساق پای بازیکنان من گیر داده و تمرکز بازیکنانمان را گرفته است. کمک داور هم به ساق بازیکن ما گیر داده است، این مسئله اصلا به او ربطی ندارد، به ناظر و داور مربوط است. تو تمرکز بازیکن من را بهم زدی. مطلب بعدی، آقای حجتی کمک داور به تو چه مربوط است که به حکیم نصاری بازیکن من می‌گویید شما خوب بغل پا بزنید تا به من غرغر نکنید. 

منصوریان با اشاره به مسئولان کمیته داوران گفت: از کمیته داوران می‌خواهم دقت کنند. ما به اندازه کافی آلودگی در فوتبال داریم، آسیب داریم. ما الان برایمان شک و شبهه به وجود آمده است. ما هفته بیست و هفتم هستیم و 25 موقعیت پنالتی داشتیم که هیچ کدام را برای ما نگرفتند. تنها تیمی هستیم که پنالتی دشت نکرده‌ایم. به جان امیرم اگر برای ما پنالتی ناحق بگیرند می آیم در همین نشست می‌گویم که پنالتی ما ناحق است. کمااینکه توپ به پای بازیکن ما نخورد، به سر میلاد فخر‌الدینی خورد. سریع رفتم دست میلاد را گرفتم و گفتم داور اخراجت می کند. او مثل کتری، زود جوش می‌آورد. این دو اتفاق امروز تیم ما را از بین برد، حالا چه کار کرد این اتفاق. 3 امتیاز امروز گرفتند و یک امتیاز هم هفته گذشته. ما به اراک باختیم و یازدهم شدیم، اگر این 4 امتیاز را داشتیم الان ششم بودیم. اگر یادتان باشد همین بلا را پارسال سر ما و در اراک آوردند. کمک داور آن سمت یک آفساید هفت متری را رد کرد و ما بازنده شدیم. ما می‌توانستیم به تیم امیرخان بچسبیم اما تیم هشتم  جدول شدیم. حالا دیگر بگذرد که در جام حذفی اتفاقات دیگری در سیرجان رخ داد. ما که قرار بود برای سهمیه بودیم یکباره دیدیم که برای دهم شدن می‌جنگیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خطاب به سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: آقای دکتر ماجدی! تا وقتی VAR  در فوتبال نباشد برای ما شک و شبهه وجود دارد و این بازی اصلا جوانمردانه نیست. بعد از بازی چه اتفاقی می‌افتد چه حق تیم من خورده باشد چه آلومینیوم، آیا تاثیری می‌بینید؟ هفته بعد به همه آنها داوری می‌دهند تا ببینند هفته دیگر چه می‌شود و همین داوران مثلا 3 اشتباه روی تیم مسجدسلیمان می‌کنند. اینها درددل‌های ماست، در مجموع تبریک می‌گویم به اراک. من پارسال در این شهر نان و نمک خوردم و نهایت محبت را به من داشتند. فکر می‌کنم که 6 ماه در اینجا بودم و عین 6 ماه را در اینجا لذت بردم. من یک روز منفی نداشتم و نهایت محبت را به من کردند. آلومینیوم تیم خوبی است و در فینال حذفی فوق‌العاده بازی کرد. امیدوارم این مسیر موفقیت ادامه داشته باشد. این شهر منابع مالی خوبی هم دارد. 

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه چه کسی باعث ناراحتی شما در اراک شد گفت:‌ این مسئله بار حقوقی دارد، اسم بیاورم بار حقوقی می‌آورد. من 50 سالم است بچه که نیستم. در اراک یک نفر من را خسته کرد. شما وقتی جلوی بزرگ‌تر فوتبالی می‌نشینی پای راستت را روی پای چپت نمی‌اندازی. شما وقتی در هیات مدیره می‌نشینی نباید با ماسک خود بازی کنی. اما الان من در آبادان هستم. این مسائل باید در فوتبال ما درست شود. اسم نمی‌آورم، مسئولان شما مسئولان بسیار خوبی هستند و عزمشان جزم است. 

وی در مورد صحنه گلی که داور ندید گفت: ما سه دوربین داریم،‌ عکاس ما عکاس جام باشگاه‌های جهان است، تیم‌هایی که شیطان هستند نمی‌گذارند ما دوربین‌هایمان را نصب کنیم. 

منصوریان با اشاره به توپی که محمدزاده از درون دروازه بیرون کشید گفت: مگر اینکه هادی ساعی باشی که بتوانیم مثل قهرمان تکواندوی جهان توپ را اینگونه از درون دروازه بیرون بکشی. 

به گزارش فارس، منصوریان همچنان با یکی دو خبرنگار بر سر اینکه آن توپ گل شده است چانه زنی کرد و گفت من رشته‌ام ریاضی بوده است و زوایا را بلدم. مثلث متساوی‌الاضلاع سه ضلع مساوی دارد. قربان داوران بروم ممکن بود این بلا را سر شما بیاورند. ولی داور وسط خیلی بود، آوانتاژهای خیلی  خوبی داد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول