اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: می خواهم بدانم در لیگ ما چه موقع خطای هند گرفته می شود؟/پیکان سالم فوتبال بازی می کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: قصد انتقاد از داور ندارم اما می خواهم بدانم در لیگ برتر چه موقع خطای هند گرفته می شود.

حسینی: می خواهم بدانم در لیگ ما چه موقع خطای هند گرفته می شود؟/پیکان سالم فوتبال بازی می کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از تساوی با شهرخودرو، اظهارداشت: بازی بدی نبود و ما کنترل بازی را خوب داشتیم. بعد از گلی که داشتیم تحت تاثیر بازی احساسی قرار گرفتیم. موقعیت آن چنانی به حریف ندادیم اما روی اوت بلند گل تساوی را دریافت کردیم هر چند در طول هفته روی این پاس‌ها کار کرده بودیم. در مجموع بازی خوبی بود و هر دو تیم توانایی خود را گذاشتند.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: سعی کردیم تجمع دفاع‌مان را بیشتر کنیم، در ادامه بازی ریسکی شد و حریف به خاطر جایگاهی که در جدول داشت سعی می‌کرد گل دوم را بزند اما ما در ضد حمله می‌توانستیم کار را تمام کنیم که نشد. به بچه‌های تیم خودم خسته نباشید می‌گویم. 

حسینی همچنین درباره داوری در بازی امروز، عنوان کرد: تصمیم گرفتم زیاد درباره داوری صحبت نکنم. داور جوان است و در یک صحنه که مربوط به تیم ما بود در هجده قدم توپ به دست بازیکن شهرخودرو بود، تقاضای من این است بگویند قانون هند چیست، یک زمانی پنالتی می‌گیرند و برخی مواقع نه. نمی‌خواهم از داوری انتقاد کنم اما برای اینکه خودم مطلع شوم بگویم هند در ایران چه موقع گرفته می‌شود. چون کاملا توپ به دست بازیکن شهرخودرو برخورد کرد. 

حسینی در خصوص رضایت از بازیکن خارجی تیمش، یادآور شد: این بازیکن تازه 10 روز است آمده و باید کم کم او را جا بیندازیم. نسبت به قیمتش بازیکن بدی نیست و باید رفته رفته با تیم ما هماهنگ و با شرایط آشنا شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چیزی تا پایان فصل نمانده آیا انتظارات شما از تیم برآورده شد، گفت: بله ما تیمی هستیم که با هزینه کم و جوان بسته شده‌ایم. فوتبال سالمی هم داریم و به نظرم شرایط ما خوب است. سعی می‌کنیم به فوتبال خدمت کنیم. بازیکنانی که دیدید بیشتر آنها در رده امید بودند. امیدوارم بتوانیم باعث پیشرفت این جوانان و در نهایت تیم فوتبال پیکان شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول