اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال باشگاه‌های آسیا| اکبری: بازیکنانی گرفتیم که دستمزدشان برای یک فصل بالا است

سرمربی تیم والیبال پیکان عملکرد شاگردانش برابر گاز جنوب عراق را خوب ارزیابی کرد و گفت: از بازیکنان تیم برای این بازی خوب تشکر می‌کنم.

والیبال باشگاه‌های آسیا| اکبری: بازیکنانی گرفتیم که دستمزدشان برای یک فصل بالا است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیمان اکبری در نشست خبری ضمن تبریک به تیم گاز جنوب برای بازی خوب برابر پیکان اظهار کرد: همان طور که سعید معروف گفت ما چند بازیکن تازه به تیم اضافه کردیم و باید این بازیکنان را بیشتر بازی دهیم تا هماهنگی بیشتری ایجاد شود.

وی با بیان این که در نخستین روز عملکرد بازیکنان تیمش خوب بوده است، تصریح کرد: در این رقابت‌ها بازیکنانی به خدمت گرفته شده‌اند که امکان جذب آن‌ها در طول لیگ ایران وجود ندارد چون دستمزدهای بالایی دارند و باشگاه‌های ایران توان پرداخت این دستمزدها را ندارند.

اکبری با تاکید بر این که تیم‌های دیگری چون ژاپن و قطر هم بازیکن لژیونر دارند، گفت: می خواستیم شور و نشاط بیشتری در این مسابقات جریان داشته و سطح بازی‌ها بالا باشد. چند بازیکن اسطوره‌ای همچون سعید معروف و چند بازیکن خارجی را جذب کردیم تا انگیزه خوبی برای جوان ها ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: حضور این بازیکنان می تواند باعث هیجان بیشتری برای تماشاگران شود و در ارتقای والیبال ما موثر باشد.

اکبری درباره بلیت فروشی بازی ها هم توضیح داد: وضعیت کرونا کنترل شده است و ستاد کرونا باید با دید بهتر تصمیم گیری کند که سالن ۱۲ هزار نفری ظرفیت خوبی دارد و دوست داریم امکان حضور تماشاگران بیشتری فراهم شود. مسلم است که باشگاه پیکان و شهداب با توجه به جذب بازیکنان صاحب نام و سرمایه گذاری در زمینه این مسابقات تمایل دارند بازی ها با حضور تماشاگران بیشتری برگزار شود.

تمنختی پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول