اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هفته سی‌ام لیگ یک| رقابت تکراری و هیجان انگیز مس و ملوان در صدر/ جدال نفسگیر سه تیم در ته جدول

در هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال ملوان صدرنشین و مس کرمان رده دوم همچنان در کورس قهرمانی هستند و در انتهای جدول سه تیم برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند.

هفته سی‌ام لیگ یک| رقابت تکراری و هیجان انگیز مس و ملوان در صدر/ جدال نفسگیر سه تیم در ته جدول

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته سی‌ام روز دوشنبه برگزار می‌شود و دو تیم ملوان و مس کرمان همچنان مدعیان اول صعود به لیگ برتر هستند. ملوان 61 امتیازی با دو امتیاز بیشتر از مس در صدر جدول است. شاگردان مازیار زارع این هفته میهمان شمس آذر قزوین هستند. تیم قزوینی که در رده  دهم جدول ایستاده 5 هفته است که در لیگ بازنده نشد و ملوان هم دوست ندار دوباره صدر جدول را به مس کرمان بدهد. قوی سپید خزر به دنبال قهرمانی این فصل هم هست. 

مس کرمان هم میزبان ویستاتوربین تهران تیم رده سیزدهمی جدول است. مسی‌ها با 8 گل خورده قویترین و مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ را دارند و در خط حمله 34 گل زده که در واقع یک گل کمتر از ملوان به ثمر رسانده است. مسی‌ها هم می‌خواهند از ویستا توربین سه امتیاز را بگیرند تا هم خیال‌شان بابت صعود راحت‌تر شود و هم برای رسیدن به قهرمانی در لیگ یک سایه به سای ملوان حرکت کنند.

آرمان گهر تیم سوم جدول هم 53 امتیازی است و مترصد لغزش مس و ملوان است تا شاید این تیم کرمانی هم به لیگ برتر صعود کند. آنها این هفته به مصاف خوشه طلایی ساوه تیم پنجم لیگ می‌روند. خیبر خرم آباد که تقریبان شانسی برای صعود ندارد به مصاف رایکا بابل تیم شانزدهم جدول می‌رود. رایکا برای بقا در لیگ یک تلاش می‌کند و 6 هفته است که شکست نخورده است. رایکا هفته گذشته توانست مس کرمان را متوقف کند و از صدر پایین بکشد بنابراین خیبر کار سختی مقابل این تیم با انگیزه دارد. 

سایپا که در رده چهاردهم جدول لیگ ایستاده در منطقه خطر و سقوط به لیگ دو است و به همین دلیل حمید درخشان را جایگزین امید روانخواه کرده تا بتواند حداقل این فصل به لیگ دو سقوط نکند! نارنجی‌پوشان با سرمربی درخشان خود این هفته میزبان تیم سقوط کرده شاهین شهرداری بوشهر هستند و بهترین فرصت برای این تیم است تا خود را از منطقه فانوس بدستان جدا کند. درخشان سومین سرمربی فصل سایپا محسوب می‌شود. پیش از روانخواه نیز مدتی سعید اخباری هدایت تیم را برعهده داشت. 

استقلال ملاثانی دیگر تیم در خطر سقوط هم به مصاف ماشین سازی سقوط کرده و بی‌انگیزه می‌رود و اگر این تیم آبی پوش خوزستان هم پیروز شود در آنصورت کار تیم رایکا و پیروز قربانی برای بقا در لیگ یک خیلی سخت خواهد شد.

برنامه مسابقات هفته سی‌ام لیگ یک:

دوشنبه 26 اردیبهشت

پارس جنوبی جم- قشقایی شیراز- ساعت ۱۹:۳۰  – ورزشگاه تختی جم

مس شهر بابک- شهرداری همدان- ساعت ۱۹:۳۰   – ورزشگاه شهید سلیمانی شهر بابک

خیبر خرم آباد- رایکا بابل - ساعت ۱۹:۳۰  – ورزشگاه تختی خرم آباد

خوشه طلایی ساوه- آرمان گهر سیرجان- ساعت ۱۹:۳۰   – ورزشگاه یادگار امام قم

شمس آذر قزوین- ملوان بندر انزلی - ساعت ۱۹:۳۰  – ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

سایپا تهران- شاهین شهرداری بوشهر- ساعت ۱۹:۳۰   – ورزشگاه پاس قوامین تهران

استقلال ملاثانی -ماشین سازی تبریز- ساعت ۱۹:۳۰   – ورزشگاه اختصاصی فولاد در شهر اهواز

مس کرمان -ویستاتوربین تهران - ساعت ۱۹:۳۰  – ورزشگاه شهید باهنر کرمان

شهرداری آستارا- استقلال خوزستان- ساعت ۱۹:۳۰   – ورزشگاه وحدت شهر آستارا

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول