اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

برنامه‌ریزی‌ها برای تأمین مسکن متاهلی دانشجویان

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد از برنامه‌ریزی‌ها برای تأمین مسکن متاهلی دانشجویان و ازدواج آسان خبر داد.

برنامه‌ریزی‌ها برای تأمین مسکن متاهلی دانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسینی مطلق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد در مراسم اختتامیه شصت‌ونهمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به بحث فناوری دارند و دولت انقلابی و مردمی آقای رئیسی نیز انتظارات را با توجه به عملکردشان در این زمینه بالا برده اند بنابراین باید سریعتر بحث پیشرفت فناوری را به منصه ظهور برسانیم و نباید به شعار بسنده کرد.

وی افزود: باید کارها را سریع‌تر عملی کنیم، بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان نگاهشان به عملکرد وزارت علوم است و وزیر علوم و معاونانش نیز در چند روزی که مشهد هستند  نشان دادند برنامه های زیادی برای رفع مشکلات دارند.

حسینی مطلق ادامه داد: خبر خوشی داریم و آن هم این است که امسال برای جمعیت دانشجویی برنامه ریزی کردیم تا بحث ازدواج آسان را داشته باشیم و تصمیم گرفتیم مسکن متاهلی را فراهم کنیم زیرا برای ازدواج آسان ابتدا باید نیازهای اساسی را برطرف کنیم که امیدواریم بحث مسکن دانشجویان متاهل که با نام امام رضا(ع) و از دانشگاه فردوسی آغاز می شود در تمام کشور نهادینه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول