اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

عضویت 31 هزار داوطلب در جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر 31 هزار داوطلب نیز در سطح استان عضو جمعیت هلال‌احمر هستند.

عضویت 31 هزار داوطلب در جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ظهر امروز در همایش «هلالی شو» تقدیر از جوانان برتر و فعال خراسان‌جنوبی، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۱ هزار داوطلب در سطح استان وجود دارد، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به لحاظ تعداد داوطلبین سرآمد تمامی استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی همچنین از لحاظ تعداد پایگاه‌های جاده‌ای رتبه پنج را در سطح کشور دارد، افزود: قطعاً جوانان هلال‌احمر در تمامی بحران‌ها کنار مردم هستند و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه جایگاه و پایگاه اصلی هلال‌احمر مردمی بودن آن است، گفت: امروز اگر امدادگران و داوطلبان نبودند هلال‌احمر هیچ پشتوانه‌ای نداشت. 

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثارگری و از خودگذشتگی در ذات جوانان هلال‌احمر وجود دارد، عنوان کرد: الگوی ما در هلال‌احمر جوانان و امدادگران هستند چراکه همواره در تمامی فعالیت‌های  بشردوستانه و امدادی همراه این نهاد بزرگ مردمی بوده‌اند.

رضایی با اشاره به اینکه جوانان هلال‌احمر سرمایه‌های ارزشمندی هستند که بی‌منت و خالصانه در پیشبرد اهداف هلال‌احمر تلاش می‌کنند، بیان کرد: فراهم آوردن بستر مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد و توانمندی این جوانان از مهم‌ترین وظایف ما است.

هلال احمر نخستین نهاد حاضر در کمک به مردم در حوادث

ناصر ناصری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اولین نهادی که در تمامی حوادث حاضر می‌شود جمعیت هلال‌احمر است، اظهار داشت: امدادگران هلال‌احمر از شادی‌ها تا تلخی‌ها در کنار مردم ایستاده‌اند و حضورشان تسلی خاطر است. 

وی بیان داشت: احساس آرامش از حضور متخصصان کاربلدی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بحران را مدیریت می‌کنند را به راحتی نمی‌توان نادیده گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هلال‌احمر بستر خدمت برای مردم را فراهم کرده است، افزود: خدمت به مردم اگر به قصد قربت باشد قطعاً یک فریضه الهی است.

به گزارش فارس؛ در این مراسم از ۴۴ نفر از جوانان فعال و برتر هلال‌احمری در سطح استان با اهدای هدایایی به رسم یاد بود تقدیر شد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول