اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رینگ آبرسانی البرز با حمایت دولت سیزدهم تکمیل می‌شود

استاندار البرز گفت: درصدد هستیم با تکمیل رینگ آبرسانی استان و سهمیه و حق آبه البرز از محل سدهای طالقان و امیرکبیر افزایش یابد و برای این منظور دستور لازم را نیز در سفر رییس جمهور به البرز دریافت کرده ایم.

رینگ آبرسانی البرز با حمایت دولت سیزدهم تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در مراسم آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به شهرستان‌های غربی استان با هدف تامین کمبود آب شرب اشتهارد و شهرجدید هشتگرد که روز شنبه در شهرستان اشتهارد برگزار شد، گفت: نیازهای مردم در استان احصا شده و برای رفع آنها برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با اجرای این پروژه، مشکل آب شرب مردم شهرستان اشتهارد و شهرجدید هشتگرد حل شود چراکه ظرف مدت کوتاهی به بهره برداری خواهد رسید.

عبداللهی گفت: ۷۵ درصد آب شرب مردم البرز از منابع زیرزمینی تامین می شود و تنها ۲۵ درصد از مخازن مستقر در استان است.

وی افزود: بر این اساس درصدد هستیم با تکمیل رینگ آبرسانی استان و سهمیه و حق آبه البرز از محل سدهای طالقان و امیرکبیر افزایش یابد و برای این منظور دستور لازم را نیز در سفر رییس جمهور به البرز دریافت کرده ایم.

استاندار البرز بیان کرد: باید با پیگیری‌های مجدانه مسؤولان مربوطه، این امر محقق شود تا در دولت مردمی سیزدهم بتوانیم تمامی مشکلات مردم را با تلاش شبانه روزی و نگاه انقلابی و جهادی حل کنیم.

عبداللهی گفت: موضوعات مهمی در استان وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود و رضایتمندی مردم در شهرستان‌های استان باید افزایش یابد و دیدار و تکریم مردم بر تمامی مدیران و خادمان مردم واجب است.

وی با بیان اینکه باید به خواسته‌ها و مطالبات مردم توجه شود و برای حل آنها برنامه محور حرکت و برنامه ریزی کرد، یادآور شد: در شرایط کنونی که دولت سیزدهم با شهامت برای جراحی اقتصادی به نفع مردم وارد میدان شده باید همراه باشیم و با کار جهادی موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

وی افزود: اشتهارد با استقرار صنایع مهم و بزرگ دارای ظرفیت‌های فراوانی است که به طور قطع با تلاش هایی که اکنون مضاعف شده، شاهد تحولات بزرگی در این شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول