اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

پاسخ به پرسش‌های جبهه در غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

مراسم جشن امضا با حضور یدالله ایزدی، راوی و تاریخ‌نگار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در چهارمین روز نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

پاسخ به پرسش‌های جبهه در غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس، در چهارمین روز از برگزاری سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس علاوه بر ارائه کتاب به علاقه‌مندان و مخاطبان به حوزه دفاع مقدس، برنامه‌های متنوع دیگر خود را هم برگزار می‌کند.

امروز (شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه) نیز همانند روز گذشته مراسم جشن امضا با حضور یدالله ایزدی، راوی و تاریخ‌نگار برجسته مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار می‌شود. 

یدالله ایزدی نویسنده روزشمارهای جلد ۱۵ با عنوان «شکست محاصره آبادان»، جلد ۱/۵۳ با عنوان «نبرد بزرگ زمستانی در جبهه شمالی»، جلد ۲/۵۳ با عنوان «موشکباران تهران» و جلد ۵۴ با عنوان «عملیات والفجر ۱۰، بمباران حلبچه» و همچنین تاریخ شفاهی سردار علی اسحاقی با عنوان «جنگ الکترونیک» است.

علاقه‌مندان به مباحث جنگ تحمیلی می‌توانند با حضور در غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سؤالات و ابهامات خود را با او مطرح کنند.

به گزارش فارس، غرفه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در شبستان مصلی امام خمینی (ره)، راهروی ۲۲، غرفه ۸ واقع است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول