اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسابقه بزرگ حفظ علوی با حضور هزار کودک و نوجوان اسلامشهری پایان یافت

مسابقه بزرگ نهضت حفظ علوی پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت با حضور حدود ۱۰۰۰ نوجوان پس از سه روز به کار خود پایان داد.

مسابقه بزرگ حفظ علوی با حضور هزار کودک و نوجوان اسلامشهری پایان یافت

حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن و همچنین انگیزه بخشی جهت انس با قرآن کریم، دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر اقدام به برگزاری مسابقه حفظ قرآن با عنوان «مسابقه بزرگ نهضت حفظ علوی» نمود.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این طرح گفت: این مسابقه از ۲۰ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه جاری، به مدت سه روز از ساعت ۹صبح الی ۱۲ ظهر، با حضور ۹۶۹ نفر در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار شد. که در بخش بانوان، ۹۴۷ نفر و در بخش آقایان ۲۲ نفر که در بخش حفظ ۵ سوره کوتاه از جزء ۳۰ ویژه سنین ۴ تا ۶ سال (۴۴۷ نفر)، حفظ ۹ سوره کوتاه از جزء ۳۰ ویژه سنین ۷ تا ۹ سال (۳۰۰ نفر) و حفظ سوره نبأ ویژه ۹ سال به بالا (۲۲۲نفر) به رقابت پرداختند.

 

میرزاپور بیان کرد: این مسابقات همزمان در ۵ مرکز اعم از؛ دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، شعبه نورالهدی و فاطمه الزهرا(س) و همچنین در کانون ایمان و مدرسه دخترانه قدر برگزار شد که در آن شایسته سادات شمس، رویا قریشی و سکینه مولایی از مربیان و حافظان کل قرآن کریم دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به داوری این دوره از مسابقات پرداختند.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر در رابطه با استقبال خوب نوجوانان و تکمیل ظرفیت مرحله اول این طرح نیز افزود: خوشبختانه با استقبال خوب نوجوانان اسلامشهری مرحله اول این طرح با حضور حدود یک هزار شرکت کننده برگزار شد که به دلیل تکمیل ظرفیت بسیاری از عزیزان موفق به شرکت در مرحله اول نشدند، به همین خاطر مرحله دوم طرح نهضت حفظ علوی بزودی برای حضور دیگر نوجوانان اسلامشهری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول