اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرآسیایی: فجر مقابل هوادار محکوم به پیروزی است/ عنایتی یکی از منسجم ترین تیم های لیگ را دارد

سرمربی فجرسپاسی گفت: در مصاف با هوادار محکوم به پیروزی و کسب 3 امتیاز هستیم.

سرآسیایی: فجر مقابل هوادار محکوم به پیروزی است/ عنایتی یکی از منسجم ترین تیم های لیگ را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی سرآسیایی در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل هوادار تهران گفت: از هواداران عزیزمان بابت حضور گرم و پرشورشان در بازی قبل داخل خانه  مقابل نفت مسجد سلیمان تشکر می کنم. باوجود تلاش زیادی که داشتیم ولی متاسفانه به لحاظ کیفیت زمین که می دانم زحمت زیادی هم توسط هیات فوتبال استان فارس کشیده شده بود اما تاثیر خیلی زیادی روی فوتبالمان داشت و نتوانستیم نتیجه مطلوبمان را بگیریم.

سرآسیایی ادامه داد: کاملاً به آینده امیدوار هستیم  و با آمادگی کامل این چند روز را  بیشتر به خاطر فاصله زمانی کم بین دو مسابقه مشغول ریکاوری بدنی و ذهنی بازیکنانمان بودیم. خدارا شکر بازیکنانم از هر نظر آماده هستند و با انگیزه کامل آماده ایم برای بازی مقابل تیم بسیار خوب ، با کیفیت و با شخصیت هوادار که فکر می کنم یکی از تیم های بسیار منسجم لیگ می باشد و از سرمربی بسیار خوبی بهره می برد. عنایتی برادر بزرگترم که از هر لحاظ خصوصا فوتبالی  سبقه درخشانی در فوتبال کشور دارد و من خودم واقعا از این ارتباط افتخار می کنم  و اینکه  بالاخره همشهری آقای عنایتی و بزرگتر بنده هستند.

وی افزود: ما محکومیم که در مقابل تیم منسجم و باکیفیت هوادار امتیاز خوبی بگیریم و بتوانیم با انگیزه زیاد و با تمرکز روی آن بحث های فنی که با بچه ها صحبت کردیم انشاالله امتیاز کامل را از این بازی بگیریم  و ما چاره ایی جز این نداریم که با تمام وجود برای سه امتیاز بازی کنیم و اینکه  بتوانیم  کمبود های گذشته را جبران کنیم و به شرایط مطلوب برسیم.ی

سرآسیایی در خاتمه گفت: بازیکنانم  مملو از انگیزه هستند و ما بیشتر مشغول کنترل این انگیزه هستیم که خدایی نکرده وارد هیجان نشویم و از مدار انگیزه و تمرکز  خارج نشویم و بتوانیم  انشاءالله نتیجه مطلوب را در بازی فردا رقم بزنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول