اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کاکا و کاسیاس کاپ جام جهانی را به ایران می‌آورند/فرصت فیفا برای کسب تجربه قهرمانی به هواداران

دو ستاره دنیای فوتبال و برنده جام جهانی به عنوان سفیر فیفا کاپ جام‌جهانی را در 32 کشور حاضر در قطر به نمایش می گذارند. بر این اساس این جام به ایران هم خواهد آمد.

کاکا و کاسیاس کاپ  جام جهانی را به ایران می‌آورند/فرصت فیفا برای کسب تجربه قهرمانی به هواداران

به گزارش خبرگزاری فارس، ایکر کاسیاس و کاکا دو ستاره و برنده جام جهانی فوتبال برای اولین‌بار سفیر فیفا برای به نمایش گذاشتن کاپ جام‌جهانی در 32 کشور حاضر در قطر هستند. در همین راستا این دوستاره کاپ جام جهانی را به ایران نیز خواهند آورد تا در معرض دید علاقمندان ایرانی قرار بگیرد.

نایب رئیس بازاریابی جهانی فیفا دراین باره گفت: از آنجایی که طرفداران فوتبال در سراسر جهان برای حمایت از تیم‌های خود آماده می‌شوند، فیفا به هواداران این فرصت را می‌دهد تا قهرمانی را قبل از مسابقات تجربه کنند. فیفا می خواهد طرفداران خود را به فرصتی برای دیدن شناخته‌شده‌ترین نماد فوتبال دعوت کند

وی افزود: در این تور کاپ جام جهانی در 51 کشور و منطقه به نمایش گذاشته خواهد شد تا فیفا را یک قدم به هدف بازدید از هر یک از 211 انجمن عضو فیفا تا سال 2030 نزدیک‌تر کند. 

کاکا ستاره برزیلی دراین باره گفت: این یک افتخار باورنکردنی است که بخشی از اولین تجربه تور کاپ  جام جهانی فیفا باشم. من در اولین حضورم در جام جهانی فوتبال  به عنوان یک بازیکن تنها 20 سال داشتم.

ایکر کاسیاس دروازه بان سابق اسپانیا نیز گفت: وقتی که در سال 2010 این جام را به عنوان کاپیتان اسپانیا بالای سر بردم، نقطه برجسته دوران حرفه‌ای من بود. احساس غرور می‌کنم که امروز به عنوان سفیر فیفا به علاقمندان فوتبال در نقاط مختلف  جهان ملحق می‌شوم.

با توجه به اینکه این جام در 32 کشور حاضر در جام جهانی نمایش داده می شود، کاکا و کاسیاس این جام را به ایران هم خواهند آورد.

پیش از این کاپ قهرمانی در شهر دبی امارات هم رونمایی شده بود و امروز در مسقط عمان به نمایش گذاشته شد.

تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی 2022 قطر که از آبان ماه آغاز می شود با با تیم های آمریکا، انگلیس و برنده دیدار پلی آف اروپا(اسکاتلند-اوکراین/ولز) رقابت می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول