اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

گرانی حمل و نقل صدای غرفه‌داران را درآورد/ 4 قدم بار 500 هزارتومان

ناشران حاضر در نمایشگاه برای حمل بار با معضلی به نام چرخی مواجه هستند و برای حمل بار در فضای داخلی مصلی ناچار به پرداخت 150 تا 500 تومان هستند.

گرانی حمل و نقل صدای غرفه‌داران را درآورد/ 4 قدم بار 500 هزارتومان

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا سی‌ و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی سومین روز خود را سپری می‌کند که در بیست‌ و سومین روز از ماه اردیبهشت شبستان مصلی مملو از علاقه‌مندان به کتاب است.

ناشران و غرفه‌داران امسال پس از دو سال طعم نمایشگاه حضوری را چشیدند و با حضور در مصلای امام خمینی (ره) آخرین محصولات خود را در حوزه کتاب ارائه می‌کنند.

حمل بار در فضای داخلی مصلی مشکل مهم ناشران

اما ناشران در راه ارائه محصولات با مشکلاتی روبه‌رو بودند که یکی از مشکلات، حمل و نقل بار در فضای داخلی مصلای امام خمینی (ره) است.

ممانعت از ورود خودروی باری و اجبار برای حمل بار با گاری

حمل و نقل داخل مصلی از جمله موضوعاتی است که ناشران از آن گلایه دارند. این مشکل از جایی شروع شد که ناشران برای حمل بار نمی‌توانستند با خودرو و وانت‌بار وارد مصلی شوند و باید کتاب‌ها را جلوی درهای ورودی مصلی پیاده کرده و در داخل مصلی کتاب‌ها را به وسیله گاری تا شبستان حمل می‌کردند.

سوء استفاده برخی باربران و دریافت ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان

این نوع حمل و نقل عجیب سبب سوء استفاده برخی از باربران نمایشگاه شده و به گفته ناشران از ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان برای حمل کتاب از درهای مصلی تا شبستان پرداخت کرده‌اند. حتی برخی از این چرخ داران تقاضای غذا و یا نوشیدنی از غرفه‌داران داشته‌اند.

نگرانی ناشران از تخلیه نمایشگاه در روز آخر

البته تا اینجای نمایشگاه تقریباً همه وسایل و کتاب‌های ناشران به شبستان منتقل شده، اما آنها نگران پایان نمایشگاه تخلیه مصلی هستند.

پاسخگو نبودن مسئولان

برای حل این مشکل، موضوع را با مسئولان بخش اجرایی نمایشگاه مطرح کردیم که تاکنون پاسخی درباره این مشکل دریافت نکرده‌ایم و حتی یکی از مسئولان نمایشگاه به خبرنگار فارس گفت: اکنون فرصت پاسخگویی ندارم، سه روز دیگر مراجعه کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول