اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انهدام باند کلاهبرداران و سارقان محموله200 میلیاردی

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری باند کلاهبرداران و جاعلان بارنامه محموله‌های شرکت‌های تولیدی در سراسر کشور، با 200 میلیارد ریال اموال مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی استان، خبر داد.

انهدام باند کلاهبرداران و سارقان محموله200 میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای مبنی بر سرقت محموله یکی از شرکت‌های تولیدی استان با استفاده از بارنامه جعلی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت .
 
 فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات فنی دریافتند که این باند در برخی استان‌های همجوار نیز با استفاده از جعل بار نامه اقدام به سرقت بار کرده‌اند.
 
وی افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان زنجان محل اختفای این باند را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه پنج نفر از اعضای آن را دستگیر شدند.
 
سردار جهانبخش با اشاره به اینکه کل اموال مسروقه توسط این باند در حاشیه یکی از استان‌ها کشف و تحویل مالباختگان شد، بیان داشت: ارزش اموال مسروقه تا کنون بنابر نظر کارشناسان بیش از 200 میلیارد ریال برآورد شده است .
 
 فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه ممکن است هموطنان دیگری به این روش مورد سرقت اموال خود قرار گرفته باشند از مردم خواست در صورتی که چنین اتفاقی رخ داده باشد با پلیس آگاهی استان زنجان تماس برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند به همشهریان و صاحبان شرکت‌های تولیدی توصیه کرد، سفارش دهندگان بار یا ارسال کنندگان در سیستم حمل و نقل و صنعت حتما ازطریق پایانه‌ها اقدام کنند و به هیچ وجه اطلاعات بار خود را در فضای مجازی منتشر نکنند.

انتهای پیام/73004/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول