اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

ساز و کار نظارتی شورای ائتلاف به زودی رونمایی می شود

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ساز و کاری طراحی شده و قدم های اولیه هم برداشته شده و به زودی از ساز و کار نظارتی شورای ائتلاف رونمایی می شود.

ساز و کار نظارتی شورای ائتلاف به زودی رونمایی می شود

غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حاشیه نشست کشوری حزب نسل نو در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر ساز و کار شورای ائتلاف برای نظارت بر عملکرد منتخبین شورای شهر و مجلس شورای اسلامی گفت: ساز و کاری طراحی شده و قدم های اولیه هم برداشته شده و ادامه خواهد یافت و اخبارش را هم در اختیار رسانه ها قرار می دهیم. 

حدادعادل تاکید کرد: شورای ائتلاف نظارت و ارتباط سازمان یافته با نیروهای خودش دارد و در این دو سال اخیر هم بی اقدام نبودیم ولی برای دوسال آینده هم برنامه های گسترده تری داریم که به موقع اعلام خواهد شد.

حداد عادل در جمع خبرنگاران در پاسخ این سوال که با توجه به حواشی اتفاق افتاده درباره ماجرای رئیس مجلس در زمان انتخابات هیئت رئیسه مجلس آیا تغییری در ترکیب هیات رئیسه اتفاق خواهد افتاد، گفت: با توجه به شناختی که از مجلس فعلی دارم، علاقه‌دارم به جای پرداختن به حاشیه‌ها کار بکنند و بعید می‌دانم تغییر مهمی در ترکیب هیئت رییسه مجلس اتفاقی بیافتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول