اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش آنچلوتی به سقوط لوانته و خط و نشان برای لیورپول

سرمربی رئال مادرید بعد از 6 تایی کردن لوانته و سقوط این تیم به دسته پایین تر واکنش جالبی داشت.

واکنش آنچلوتی به سقوط لوانته و خط و نشان برای لیورپول

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته سی و ششم لالیگا، رئال مادرید در خانه به مصاف لوانته رفت و به برتری 6 بر صفر رسید. در این مسابقه مندی 13 ، بنزما 19 ، رودریگو 34 و وینیسوس در دقایق 45 ، 68 و 83 گلزنی کردند.

آنچلوتی بعد از این برد قاطع، گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، می خواهم پیامی حمایتی از لوانته داشته باشم. آنها بزودی به لالیگا برخواهند گشت. این طبیعت فوتبال است شما با تلاش زیاد و بهترین عملکرد مقابل تیم ها به رقبای خود احترام می گذارید. برای لوانته در سال آینده آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بزودی به لالیگا برگردند.

سرمربی رئال ادامه داد: زوج بنزما و وینیسیوس مثل بازی های طول فصل در این بازی هم عالی عمل کردند. البته این عملکرد خوب و منظم تیمی است که باعث می شود این دو بازیکن در موقعیتی عالی قرار بگیرند و بهترین عملکرد را از خودشان به نمایش بگذارند.

آنچلوتی درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا، گفت: ما در دو بازی پیش روی خود مقابل لالیگا یک هدف واضح داریم و آن آماده کردن بازیکنان برای فینال لیگ قهرمانان است. بهترین لحظات دوران مربیگری ام را سپری می کنم و امیداورم این لحظات طولانی باشد. ما هدف سختی را پیش رو داریم ولی تمام تلاش خود را می کنیم تا در فینال لیگ قهرمانان برنده شویم.

سرمربی ایتالیایی ادامه داد: ما به فینال لیگ قهرمانان در بهترین شرایط رسیده ایم. امروز عملکرد خوبی را مقابل لوانته داشتیم. هنوز برای فینال زمان داریم و باید به همین شکل با نظم و صبوری عملکردمان را بهتر کنیم تا در بهترین شرایط مقابل لیورپول بازی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول