اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مرغ، روغن و برنج در ایلام به اندازه کافی هست/ هیچ جای نگرانی نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: میزان ذخیره کالاهای اساسی در استان به اندازه‌ بوده و جای هیچ نگرانی برای عرضه به بازار نیست.

مرغ، روغن و برنج در ایلام به اندازه کافی هست/ هیچ جای نگرانی نیست

شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار کرد: همان طوری که می‌دانید جراحی بزرگی در اقتصاد کشور انجام شده و جریان مردمی سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن به منظور جلوگیری از حیف و میل یارانه توسط آقازاده‌ها و دلالان فرصت طلبی که سفره معیشت مردم را هدف گرفتند انجام شده است.

وی گفت: لذا می‌طلبد که مردم شریف استان با سعه صدر و طمانینه نسبت به تهیه مایحتاج مورد نیاز خود اقدام کنند و از ایجاد التهاب و تنش در بازار خودداری کنند زیرا این مسئله، موضوع مورد نظر را به سمت احتکار، قاچاق، خروج و انحراف اقلام مورد نظر از مسیر اصلی سوق می‌دهد و این همان چیزی است که محتکران و دلالان دنبال می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه خاطرنشان کرد: میزان ذخیره کالاهای اساسی در استان به اندازه‌ای است که جای نگرانی نیست، برای مثال برنج ۵۸۴ تن، شکر ۳۵۰ تن، روغن صنف و صنعت ۱۰۰ تن، روغن خانوار ۵۰۰ تن که ۷۰۰ تن جدید هم اختصاص داده‌اند و ۱۳۰ تن آن در حال حمل به استان همچنین گوشت قرمز منجمد ۱۰۰ تن و گوشت مرغ منجمد ۳۰۰ تن در استان ذخیره شده است.

عباسی بیان کرد: ضمن اینکه به طور مداوم و با آزادسازی اقلام بیشتر مقدار ذخیره استان در حال افزایش است و از طریق شبکه توزیع سالم و مطمئن و با نظارت پیوسته و مداوم بازرسان، در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول