اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

قدردانی امیر قطر از استقبال و مهمان‌نوازی ایران

امیر قطردر پیامی توییتری از استقبال و مهمان نوازی ایران در سفر روز سه‌شنبه خود به تهران قدردانی کرد.

قدردانی  امیر قطر از استقبال و مهمان‌نوازی ایران

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر بامداد روز چهارشنبه در پیامی در توییتر از  استقبال و مهمان‌نوازی ایران قدردانی کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «از جناب آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به دلیل استقبال و مهمان‌نوازی گرم در سفر امروزم به تهران که شامل گفت‌وگو با جناب عالی در زمینه جنبه‌های حمایت از همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف بود، تشکر می‌کنم».

امیر قطر در ادامه پیام توییتری خود نوشت: «در این سفر همچنین راه‌های ارتقای امنیت و ثبات منطقه را در پرتوی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بررسی قرار دادیم».

تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، عصر روز پنجشنبه (۲۲ اردیبهشت) در نشست خبری مشترک با آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: روابط ایران و قطر، یک روابط مستحکم و استوار است و این روابط مبتنی بر حسن همجواری و سفر اخیر آقای رئیس جمهور رئیسی به قطر یک گام بسیار مهمی بود.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی تاکید کرد: بنده امروز در ایران هستم تا تأکید کنم که ما هرچه بیش‌تر به دنبال تقویت روابط و پیشبرد آن هستیم.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول