اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بازدید شبانه مسوولان از کارخانه روغن نباتی غنچه/ تلاش برای ورود روغن موجود در انبار به بازار

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به همراه رییس سازمان جهادکشاورزی مازندران از کارخانه روغن نباتی غنچه بازدید کردند و‌ مقرر شد کالای موجود در انبار روانه بازار شود.

بازدید شبانه مسوولان از کارخانه روغن نباتی غنچه/ تلاش برای ورود روغن موجود در انبار به بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی امشب در بازدید از کارخانه غنچه با بیان اینکه در روز اول اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها شاهد مشکلاتی در توزیع برخی اقلام اساسی از قبیل روغن، شکر و ماکارانی در فروشگاه های سطح شهر بودیم، اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده با دستگاه های مسوول و کارخانجات تولیدی و ساماندهی نظام توزیع و حمل و نقل کالا ظرف چند روز آینده تمام فروشگاه های استان این محصولات توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به موجودی انبارها و تولید مستمر کالاها و اقلام اساسی در استان گفت: مردم نگرانی برای تامین کالاهای اساسی نداشته باشند و با مدیریت مصرف و زمان خرید قطعا در چند روز اینده قفسه های  فروشگاه ها از این محصولات پر خواهد شد.

توزیع ۴۰۰ تن روغن فردا در سطح مازندران/به مردم قول می‌دهیم مشکلی پیش نیاید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ۴۰۰ تن روغن فردا در فروشگاه‌های استان با محوریت فرمانداران استان توزیع می‌شود.

سلگلی در حاشیه این بازدید به خبرنگار فارس گفت: وزیر جهاد کشاورزی نیز طی تماس تلفنی مشکل روغن استان  را جویای شد که مقرر شد در اولویت نخست از طریق کارخانه روغن نباتی غنچه ابتدا روغن مورد نیاز استان و بعد کشور از طریق این کارخانه تامین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه تذکرات لازم را طی روزهای گذشته به مدیر کارخانه داشتیم که توزیع محصولات توزیع دقیقی نیست، تصریح کرد: مقرر شد در مجموع ۴۰۰ تن روغن فردا در فروشگاه‌های استان با محوریت فرمانداران استان توزیع شود.

سلگی خاطرنشان کرد: مردم نگران نباشند به مردم قول می‌دهیم که مشکلی وجود نداشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران  در ادامه با بیان اینکه برای تامین مرغ استان و تهران کشتارگاه ها و مرغداری های مازندران امشب فعال خواهند بود و مرغ به تهران و استان ارسال خواهد شد،گفت: با تمهیدات انجام شده مشکلی در تولید مرغ نداریم و آمادگی وجود دارد در صورت مازاد تولید گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام از مرغداران خریداری شود.

عنایتی افزود: گوشت مرغ منجمد به اندازه کافی در انبارها ذخیره سازی شد و از فردا در تمام استان توزیع خواهد شد‌.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول